عمومی | دانشگاه علوم پزشکی البرز

نشست پایانی رئیس دانشگاه با معاونین و مدیران در سال 96 برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مطهری پور ضمن تبریک حلول ماه رجب و آغاز سال نو از فضلیت های ماه رجب و عبادی در این ماه گفت.وی با اشاره به اینکه ماه رجب ماه استغفار و تقرب به خداوند است گفت:این ماه و اعمال عبادی در این ماه مقدمه و زمینه ساز ماه پر برکت رمضان است و روزه داری در این  ماه باعث خارج شدن از گناه و آمرزش می شود.
مطهری پور در ادامه اظهار داشت سال 96 با همه ی دستاورد ها و کاستی ها به پایان رسید و کارگزاران سلامت در کشور موفقیت های خوبی را بدست اوردند که امیدواریم در سال جدید موانع در حوزه ی سلامت هر چه بیشتر مرتفع شود.دکتر حمید درفشی. رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از فعالیت ها و تلاش های معاونین و مدیران در سال 96 قدردانی کرد.
وی ادامه داد:باید تلاش شود همه مدیران به صورت هماهنگ همگن و یکپارچه عمل کنند و این رمز موفقیت دانشگاه برای رسیدن به اهداف خود می باشد که همه در یک راه و با یک هدف حرکت کنند و برایند نیرو ها باید در یک جهت باشد و در مقابل هم نباشند.
وی افزود:خوشبختانه ما موفق شدیم در سال 96 زیر ساخت های آموزشی را توسعه بدهیم و دانشکده پزشکی در محل پردیس دانشگاه را راه اندازی کنیم.
دکتر درفشی ابراز امیدواری کرد در سال 97 زیر ساخت های بهداشتی درمانی و آموزشی با همت و تلاش مدیران ارزشی دانشگاه  رشد بیشتری را داشته باشد.
وی از اساتید و دانشجویان به جهت موفقیت هایی که در آزمون علوم پایه و دستیاری کسب کرده بودند تقدیر کرد و ادامه داد: در سال 96 پنج مرکز سی تی اسکن . دو مرکز ام آر آی  راه اندازی شد و بیمارستان کمالی با 500 تخت به سمت بیمارستان جامع زنان حرکت نماید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: ارائه خدمت توسط بخش خصوصی در بیمارستان های کوثر. امام حسین و ثارالله مدل موفقی بود که در البرز اجرا شد و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته فعالیت این بیمارستان ها به خوبی انجام می شود.
در ادامه دکتر اسماعیل کسانی. معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت:مدیران در سال جدید بر اساس تفاهم نامه ای که مقام محترم وزارت منعقد کرده اند برابر سال 95 هزینه کنیم.
وی تصریح کرد:مدیران باید به سمت کاهش هزینه ها حرکت کنند و یکی از راههای کاهش هزینه مدیریت نیروی انسانی,شرح وظایف و اجرای درست قانون بهره وری می باشد.
دکتر کسانی بر تشکیل کمیته ی خرید تاکید کرد و ادامه داد: مدیران نظارت  مستمر داشته باشند و در مصرف و مدیریت انرژی پیشرو باشند.