عمومی | دانشگاه فرهنگیان

بازدید نماینده ولی فقیه و هیات همراه استان از مجموعه زیر ساخت های دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی:

بنا به دعوت مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان، حضرت آیت ا... یعقوبی ، نماینده ولی فقیه در استان ، مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان ، و معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل اموزش و پرورش استان از زیر ساخت های موجود و در دست احداث دانشگاه فرهنگیان بازدید به عمل آوردند در این بازدید که پیش از ظهر روز سه شنبه برگزار گردید حضرت آیت ا... یعقوبی و همراهان از تلاشهای دکتر صفرزاده به خاطر عمران و آبادانی و تهیه زیر ساخت و جایگاه فرهنگی و تعهدی این دانشگاه تقدیر نموده و این دانشگاه را مهم و اثر گذار نامیدند.

در ادامه دکتر صفرزاده از مسئولین حاضر طلب یاری و کمک نمودند تا در یک دعوت عمومی توجه خیر اندیشان و نیکو کاران را به تقویت و احداث مراکز علمی فرهنگی رفاهی و آموزشی دانشگاه معطوف بدارند.

لازم به توضیح است پروژه خوابگاه جدید الاحداث دانشجویی با ظرفیت و گنجایش ۲۶۰ نفر در آستانه بهره برداری قرار گرفته و ساختمان موسوم به حیات طیبه آموزش و پرورش که معوض زیر ساخت های تربیت معلم قدیم بود. نیز در مرحله ۷۰ درصد رشد و رو به اتمام است با همه این تلاش هنوز برای تامین فضای آموزشی و رفاهی پردیس خواهران و برادران دانشگاه استان نیازمند توجه بیشتر مسئولان به ویژه استاندار محترم و نمایندگان محترم مجلس می باشد تا بتواند در فضای آرام و پر نشاط به تربیت معلم در طراز نظام جمهوری اسلامی بپردازد.

سایت دانشگاه فرهنگیان استان خراسان شمالی در وسعت قریب سی هکتاری شعاع ۱۳ کیلومتری شهرستان بجنورد واقع گردیده است.

در حاشیه این بازدید صدا وسیمای مرکز استان مصاحبه خبری با نماینده ولی فقیه در استان برگزار و گزارش آن در شبکه اترک (شبکه استان خراسان شمالی) پخش خواهد شد.

در پایان بازدید حضرت آیت ا.. یعقوبی و هیات همراه ضمن حضور در گلزار شهداء گمنام در دانشگاه، با قرائت فاتحه ،یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی داشتند.