عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

آمادگی کامل معاونت غذا و دارو در ارائه خدمات دارویی خوزستان ویژه ایام نوروز97

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد آمادگی معاونت غذا و داروی اهواز برای تامین و ارائه خدمات دارویی خوزستان در ایام تعطیلات نوروز97 معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آمادگی معاونت غذا و داروی اهواز برای تامین و ارائه خدمات دارویی به شهروندان، میهمانان نوروزی و راهیان نور در ایام تعطیلات نوروز 97 در استان خوزستان خبر داد.

برزگر گفت: در ایام نوروز کارشناسان معاونت غذا و داروی اهواز در حوزه کالاهای سلامت محور اعم از مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی و دارو به صورت مستمر از کارخانجات مواد غذایی استان، شرکت های پخش دارویی، داروخانه ها و مراکز عرضه تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی بازدید خواهند کرد.

وی افزود: در خصوص تامین داروهای مورد نیاز جهت مراکز درمانی و داروخانه های خصوصی اقدامات لازم انجام شده است تا به نحو مطلوب و شایسته ای به میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور خدمات دارویی ارائه دهند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان گفت: همچنین به تمامی داروخانه های خصوصی اجازه داده شده است تا در ایام تعطیلات نوروزی به ارائه خدمات دارویی بپردازند و در این زمینه نیز اقدامات لازم صورت گرفته است.