جلسه بازنشستگی در بیمارستان توحید
| جلسه بازنشستگی در بیمارستان توحید | دوشنبه، 28 اسفند 1396 |
"جلسه بازنشستگی"
ریاست محترم دانشکده ومعاون محترم آموزشی در تاریخ 96/12/27روز یکشنبه در جلسه ای که به مناسبت بازنشستگی سرکار خانم فقیه مترون محترم بیمارستان توحید تشکیل شد حضور یافتند دراین جلسه سرکارخانم یاری بعنوان مترون جدید بیمارستان معرفی شدند.