عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

جلسه بازنشستگی در بیمارستان توحید

جلسه بازنشستگی در بیمارستان توحید دوشنبه، 28 اسفند 1396

"جلسه بازنشستگی"

ریاست محترم دانشکده ومعاون محترم آموزشی در تاریخ 96/12/27روز یکشنبه در جلسه ای که به مناسبت بازنشستگی سرکار خانم فقیه مترون محترم بیمارستان توحید تشکیل شد حضور یافتند دراین جلسه سرکارخانم یاری بعنوان مترون جدید بیمارستان معرفی شدند.