عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: توسعه مبانی قرآن و عترت عامل بالندگی و پویائی دانشگاه است

دکتر اکرم فرهادی در آیین معارفه دانشجویان نخبه قرآنی نو ورود، ضمن تبریک  آغاز ماه ربیع‌الاول گفت : تقارن این ماه با درخشش و افتخارآفرینی کاروان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت کشور و کسب ۹ عنوان برتر در این رویداد کشوری، را به فال نیک می‌گیریم و تلاش خواهیم کرد این موفقیت همچنان ادامه داشته باشد.
دکتر اکرم فرهادی با اشاره به ظرفیت‌های ارزنده قرآنی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با داشتن حافظان کل قرآن کریم، قاریان ممتاز و افرادی که آشنایی با مفاهیم و تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه و سایر آموزه‌های دینی، در بین سایر دانشگاه‌ها از اعتبار ویژه‌ای برخوردار بوده و معاونت فرهنگی و دانشجویی نیز آمادگی کامل جهت حمایت و پشتیبانی از فعالان و برنامه‌های قرآنی دارد.
وی تصریح کرد: انس با قرآن و عترت  موجب کمال و رشد روزافزون همه انسان‌ها و به‌ویژه نسل جوان بوده و می‌تواند در مسیر زندگی راهگشای مسائل و بحران‌های در پیش روی جوانان باشد.
در ادامه این نشست، دانشجویان به ذکر عناوین و رتبه‌های قرآنی خود پرداختند و برگزاری کارگاه‌های ارتقاء تلاوت قرآن کریم، حفظ قرآن و تدبر در قرآن کریم را توسط مرکز قرآن و عترت خواستار شدند، سپس، طرح سنجش قرآنی دانشجویان نخبه نو ورود و تعیین سطح آنان توسط کارشناسان مرکز قرآن و عترت دانشگاه انجام شد.
آیین معارفه  دانشجویان نخبه قرآنی نو ورود با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و مسئولان مرکز قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

انتهای پیام/ ۲۰۵۰- ط.ت

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI