عمومی | دانشگاه فرهنگیان

حضور مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان؛ مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» با حضور اقشار مختلف مردم، دانشجویان و دانش آموزان در میدان امام حسین (ع) اصفهان برگزار شد.

به مناسب فرارسیدن ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان نیز همراه با سایر مردم با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه یاد دانش آموزان شهید، خاطره تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند.

دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان اصفهان از تمامی پردیس ها و مراکز با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند و هم‌صدا با مردم شهر شهید پرور اصفهان با سردادن شعارهای انقلابی، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.