عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

آگهی برگزاری مناقصه طبخ و توزیع غذای دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران

آگهی برگزاری مناقصه طبخ و توزیع غذای دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران


دانشگاه علم و صنعت ایران در نظر دارد انجام خدمت مشروحه ذیل را به پیمانکاران حقوقی صلاحیت دار، واجد شرایط و توانمند با شرایط ذیل واگذار نماید.


موضوع خدمت

تاریخ شروع و پایان قرارداد

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه (ریال)

تاریخ و زمان بازگشایی پاکات الف و ب

تاریخ و زمان بازگشایی پاکات ج

طبخ و توزیع غذای دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران در قالب قرارداد هفت ماهه


۱۵/۹/۱۳۹۸ لغایت ۱۵/۴/۱۳۹۹


۱.۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰


۲۹/۸/۱۳۹۸ روز
چهارشنبه ساعت ۱۰


۶/۹/۱۳۹۸ روز چهارشنبه ساعت ۱۰

تاریخ و محل ارائه اسناد مناقصه به متقاضیان شرکت در مناقصه:
بلافاصله از زمان انتشار آگهی به مدت چهار روز کاری در ساعات اداری (۸ صبح لغایت ۱۶) به آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه علم و صنعت ایران-اداره تدارکات- اتاق شماره ۳ تلفن:۷۷۲۴۰۴۲۱
ارائه سپرده شرکت در مناقصه دانشگاه به یکی از شکل های زیر می باشد:
الف) واریز نقدی به شماره حساب جاری ۱۱۴۴۱۰۸۱۰ نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه علم و صنعت ایران کد ۱۱۴۴ به نام سپرده دانشگاه علم و صنعت ایران
ب) ضمانتنامه بانکی معتبر با حداقل ۳ ماه اعتبار و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر.
ج) چک تضمین شده بانکی
مهلت و محل تحویل پاکات مناقصه به دانشگاه:
تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز سه شنبه مورخ  ۲۸/۸/۱۳۹۸ به آدرس تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه علم و صنعت ایران، اداره دبیرخانه مرکزی دانشگاه
شرایط و توضیحات مهم:
۱) به پیشنهادهای فاقد تضمین یا تضمین کمتر از مبلغ تعیین شده یا بدون مهر و امضاء تعهدآور یا امضاء مخدوش و استفاده از مهر امضاء به جای امضاء اصل و پیشنهادهای مشروط و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مدت مقرر دریافت شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۲)دارا بودن گواهی تایید صلاحیت معتبر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مراجع ذیربط
۳)دارا بودن توان مالی و حسن شهرت
۴)دارا بودن توان مدیریتی و اجرایی و سابقه مرتبط و مفید با توجه به موضوع و حجم مناقصه بر اساس قراردادهای منعقده طی ۳ سال اخیر و گواهی حسن انجام کار آنها
۵)فرم شاخص های ارزیابی کمیته فنی بازرگانی، به پیوست شرایط مناقصه می باشد.
۶)پس از بازگشایی پاکت های الف و ب در کمیسیون مناقصه، پاکت های ب جهت بررسی و ارزیابی به کمیته فنی بازرگانی ارجاع و پس از اعلام نظر آن کمیته پاکت های پیشنهاد قیمت ج پیشنهاد دهندگان واجد شرایط در کمیسیون مناقصه افتتاح و نتیجه مناقصه تعیین می گردد.
۷)شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد هیچ گونه حقی برای شرکت کنندگان ایجاد نمی نماید و دانشگاه با عنایت به صرفه و صلاح خود، هریک از پیشنهادها را قبول یا رد می نماید.
۸)حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان رسمی آنها در کمیسیون مناقصه در زمان بازگشایی پاکت ها بلامانع است.
۹) سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز مربوطه، مندرج در اسناد مناقصه می باشد.

Sapp.ir/iust_iran