عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان

دیدار دکتر سپهوند رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان با سرکار خانم دکتر حسنپور ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان

دکتر سپهوند رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان با تبریک انتصاب سرکار خانم دکتر حسنپور به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان و آرزوی موفقیت برای وی گزارشی کوتاه از فعالیت های مجوعه مدیریتی، آموزش و تحقیقاتی مرکز را ارائه نمودند.
دکتر حسنپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان با تاکید بر ایجاد همدلی و هم‌افزایی برای همگرا کردن نیروهای موثر در راستای توسعه استان گفت: محققان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان حلقه اول در تولید و پرورش بذر هستند.
وی همچنین گفت: یکی از ضرورت‌های جامعه امروز، موضوع سلامت مواد غذایی است که به طور مستقیم با سلامت آحاد جامعه در ارتباط تنگاتنگ قرار دارد و این موضوع همچون سنوات گذشته باید دغدغه اصلی محققان این مرکز باشد.
دکتر حسنپور با تشکر از زحمات مجموعه مدیریتی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان اعلام آمدگی کردند که از نزدیک ضمن بازدید از فعالیت های مرکز پاسخگوی سوالات همکاران و محققان باشند.

روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان