عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مسیر پیاده‌روی بزرگ ولایت شهرستان دشتستان

ماریا خویش دوست اظهار داشت: بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان دشتستان در قالب پنج اکیپ دونفره در دو شیفت شب و صبح از ۱۶۳ موکب تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید کردند.
وی بیان کرد: بازرسان بهداشت محیط در این بازدیدها، مواد اولیه و وضعیت نظافت موکب‌های دارای پخت را بررسی کرده و کلرسنجی آب مصرفی را اندازه‌گیری کردند.
خویش دوست بیان کرد: همچنین در خصوص نحوه نگهداری مواد غذایی حساس و پخته‌شده، مدیریت پسماند تولیدی در موکب و استفاده از ظروف مناسب جهت توزیع مواد غذایی گرم و سرد و شرایط یخ بهداشتی آموزش‌های لازم به موکب داران ارائه شد.
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد: خدمت‌رسانی درمانی به زائرین پیاده‌روی بزرگ ولایت در کمپ‌ها و پایگاه‌های سلامت، اتوبوس آمبولانس و ۱۰ آمبولانس اورژانس ۱۱۵ توسط ۳۱ نفر از پرسنل اورژانس ۱۱۵، پنج پزشک، یک دندان‌پزشک، ۱۲ بهیار، ۱۰ بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای و ۱۱ نیروی تدارکاتی ارائه‌شده است.
ماریا خویش دوست اظهار کرد: بیش از ۳۵۰ نفر در ایستگاه‌ها و کمپ‌های سلامت توسط پزشک، پرستار و بهیار ویزیت و معاینه شده‌اند و همچنین ۱۸۷ نفر توسط آمبولانس‌های مستقر در مسیر پیاده‌روی، ۱۲ نفر اعزام به بیمارستان شهید گنجی و ۲۵ نفر بستری در اتوبوس آمبولانس و دو نفر توسط موتورلانس از خدمات درمانی شبکه بهداشت و درمان دشتستان بهره‌مند شده‌اند.
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از ایستگاه‌های سلامت و کمپ‌های خدمت‌رسانی درمانی به زائران پیاده‌روی بزرگ ولایت در این شهرستان بازدید و از نزدیک فرآیند کامل خدمت‌رسانی در مراکز خدمتی را موردبررسی قرار داد.

انتهای پیام/ س.غ-۳۰۳۰

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید
https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI