عمومی | دانشگاه گیلان

تالیف کتاب بازاریابی داخلی در خدمات دانشگاه توسط عضو هیات علمی گروه مدیریت

کتاب بازاریابی داخلی در خدمات دانشگاه توسط دکتر محسن اکبری عضو هیات علمی گروه مدیریت و همکاران تالیف شد.

کتاب حاضر دارای چهار بخش است، در بخش اول مفاهیم کیفیت، کیفیت خدمات و مدیریت کیفیت خدمات و مدل­های مطرح شده در این زمینه تشریح شده است. بخش دوم به بازاریابی داخلی اختصاص یافته و ضمن توضیح این مفهوم به طور عام بر ضرورت و اهمیت آن در دانشگاه پرداخته است. رضایت­مندی و تعاریف مطرح در آن نیز دربخش سوم بیان گشته و در نهایت ارتباط میان متغیرها و تاثیر کیفیت خدمات و بازاریابی داخلی بر رضایت مشتریان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

لازم به توضیح است که کتاب حاضر مستخرج از طرحی پژوهشی با عنوان «ارزیابی و سنجش وضعیت رضایت مشتریان داخلی (دانشجویان، کارکنان  و اعضای هیات علمی) از کیفیت خدمات دانشگاه‌های کشور با رویکرد بازاریابی داخلی» می‌باشد که در صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به تایید رسید و مورد حمایت این صندوق قرار گرفت.