عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

برگزاری نهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات ایران در دیماه ۱۳۹۸

برگزاری نهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات ایران در دیماه ۱۳۹۸

نهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات ایران (ISAV۲۰۱۹) ، روزهای ۳ و ۴ دیماه ۱۳۹۸ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

این کنفرانس بین المللی توسط انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران و دانشگاه علم و صنعت ایران و در پی برگزاری موفق هشت کنفرانس قبل و استقبال کم ‌نظیر اساتید، متخصصان و دانشجویان از آن و به ‌منظور ارتقای انگیزه و فراهم آوردن زمینه کسب دانش بیشتر دانشجویان و علاقه‌مندان این علوم برگزار می شود.
کنفرانس ISAV۲۰۱۹ توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ( ISC ) حمایت می‌شود و از لحاظ علمی و فنی نیز، دانشگاه‌ها و صنایع متعددی با آن همکاری می‌نمایند .
آزمون های شوک و ارتعاش، آکوستیک در معماری، آکوستیک در موسیقی، آکوستیک زیر آب، آلودگی صوتی، پایش وضعیت ارتعاش و صوت، پردازش سیگنال در آکوستیک، تحلیل سیگنال های گفتاری، دینامیک خودرو، دینامیک سازه، دینامیک سازه های عمران، شناسایی سامانه ها و سازه های مکانیکی، فیزیک صوت، کنترل نوفه و ارتعاش، ماشین آلات دوار، مهندسی آکوستیک، نوفه و ارتعاشات ریلی و واکنش انسان به صوت و ارتعاش، محورهای این همایش دو روزه است.
ارائه سخنرانی‌های کلیدی توسط دانشمندان مطرح داخلی و خارجی، ارائه مقالات و پوستر، پانلها و نشست ‌های تخصصی صنعتی، برگزاری کارگاه‌ های تخصصی و نمایشگاه صنعتی، برگزاری مسابقه دانشجویی ، انتخاب پایان ‌نامه ‌های برتر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه آکوستیک و ارتعاشات، مهندس برتر و محقق برجسته از برنامه ‌های محوری این کنفرانس خواهد بود .
گفتنی است انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران، در راستای اهداف ترویجی و آموزشی تدوین ‌شده در سند راهبردی خود، با هدف  ایجاد فضای رقابتی سالم در جهت افزایش آشنایی دانشجویان با مفاهیم و فناوری‌ های آکوستیک و ارتعاشات، گسترش آموزش این علم در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز پژوهشی- آموزشی کشور، جهت ‌دهی کاربردی فعالیت‌های آموزشی- پژوهشی مرتبط با این زمینه تخصصی، شناخت استعدادهای درخشان و معرفی آنها به جوامع علمی و برقراری ارتباط علمی و فرهنگی و آموزشی بین دانشگاه‌ها؛ اقدام به برگزاری مسابقه ملی دانشجویی «علم و فناوری آکوستیک و ارتعاشات» نموده است. این مسابقه که هفتمین مسابقه ملی دانشجویی انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران بوده و به صورت تجربی (عملی)، در یک مرحله برگزار می شود، عنوان «طراحی و ساخت یک نمونه توربین باد بدون پروانه به روش استفاده از Vibrational Vortex Flow » را دارد که با شرکت بیش از ۲۰ تیم دانشجویی در حال برگزاری است و نتایج آن در روز دوم برگزاری نهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات ایران اعلام خواهد شد.
دکتر داود یونسیان (استاد دانشکده مهندسی راه آهن و رئیس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران)، ریاست نهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات ایران را بر عهده دارد و دکتر حمید احمدیان (استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه)، دبیر کمیته علمی آن است.
آخرین مهلت ارسال فرم ثبت نام شرکت در این کنفرانس بین المللی، ۱۰ آبانماه اعلام شده است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دفتر انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران، با شماره تلفکس ۸۱۰۳۲۳۲۳-۰۲۱ تماس حاصل نموده و یا به وب سایت کنفرانس به آدرس الکترونیکی http:// ۲۰۱۹ .isav.ir / مراجعه نمایند.



Sapp.ir/iust_iran