عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

امام جمعه شهر برازجان؛ تکریم ارباب‌رجوع در مراکز بهداشتی و درمانی مورد اهتمام قرار گیرد/ رضایت‌مندی مردم از نحوه خدمت‌رسانی

حجت‌الاسلام حسن مصلح در دیدار با روسای شبکه و بیمارستان شهرستان دشتستان افزود: قطعا بخش دولتی به‌تنهایی نمی‌تواند بار سنگین سلامت مردم را به دوش کشیده و ضرورت دارد بخش خصوصی نیز واردشده و مشارکت جدی و فعال داشته باشد.
وی بیان داشت: ضروری است بهداشت و درمان و مراجع ذیصلاح در بحث مواد غذایی مردم نظیر نان و غیره نظارت جدی داشته و همچنین در رابطه با مصرف دخانیات بخصوص عرضه قلیان در سطح شهر و شهرستان ورود کرده و برخورد قانونی صورت گیرد.
امام‌جمعه برازجان در ادامه با اعلام رضایتمندی از خدمات رییس و مجموعه بهداشت و درمان دشتستان ابراز داشت: با تلاش شبانه‌روزی مجموعه بهداشت و درمان دشتستان و علی‌رغم کمبود امکانات و نیروی انسانی، روند خدمت‌رسانی به مردم مطلوب بوده و امیدواریم تداوم یابد.
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: یکی از اولویت‌های مهم ما خدمت‌رسانی به مردم بوده و با تلاش مجدانه نیروهای زحمتکش بهداشت و درمان این مهم انجام می‌گیرد.
ماریا خویش‌دوست افزود: مردم می‌توانند خدمات درمانی که باحضور پزشک و داروخانه در مراکز خدمات جامع سلامت شهر برازجان ارائه می‌شود را دریافت نموده تا بار مراجعه به اورژانس بیمارستان گنجی کاهش یابد.
وی همچنین بیان داشت: با تعامل بخش خصوصی و دولتی در حوزه درمان، بار مراجعین به اورژانس بیمارستان گنجی کاهش می‌یابد و با فعال بودن کلینیک نوید، فرهنگیان و درمانگاه نبوت در روزهای تعطیل نیروهای درمانگاه هفده شهریور و شهید گنجی می‌توانند خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.
خویش دوست خاطرنشان کرد: با ارتقا آگاهی و آموزش مداوم به مردم در حوزه‌های مختلف و با مقدم دانستن پیشگیری بر درمان می‌توانیم به اهدافمان در نظام سلامت دست‌یابیم.
وی همچنین گفت: در بیمارستان واحد رسیدگی به شکایات و در شبکه بهداشت و درمان واحد نظارت بر درمان پاسخگوی شکایات مردم بوده و مردم در گام اول باید شکایت کتبی خود را به این واحدها ارائه دهند و در صورت نگرفتن نتیجه به مقامات دیگر مراجعه نمایند. شبکه بهداشت و درمان وظیفه پیگیری و پاسخگویی به مردم را بر عهده دارد.
سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: باوجود همه مشکلات تمامی تلاش ما در حوزه درمان این است که خدمات به نحو مطلوبی به مردم ارائه شود و انتظار داریم مردم نیز شرایط سخت کشور را در نظر داشته که فعالین مدنی و رسانه‌ها می‌توانند در افرایش آگاهی مردم در خصوص این شرایط تاثیرگذار باشند.
دکتر زهره بجلی افزود: در کلینیک تخصصی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، خدمات تخصصی توسط پزشکان متخصص در دو نوبت صبح و عصر به  شهروندان ارائه می‌شود و با توجه به تفاوت تعرفه‌های درمانی در دو بخش دولتی و خصوصی توانسته‌ایم رضایت‌مندی هر چه بیشتر مردم را داشته باشیم.
سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان تصریح کرد: با فعال کردن درمانگاه پزشک عمومی در نوبت شب در کلینیک تخصصی، خدمات درمانی سرپایی نیز به مردم در این اوقات ارائه می‌شود.
این نشست با حضور امام‌جمعه شهر برازجان، رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رییس بیمارستان شهید گنجی، مدیر بیمارستان شهید گنجی، رییس کانون بسیج جامعه پزشکی، مسئولین امور فرهنگی شبکه بهداشت و بیمارستان شهید گنجی نشستی در خصوص ارائه نحوه خدمت‌رسانی به مردم و همچنین مشکلات موجود در حوزه درمان برگزار شد.

انتهای پیام/ س.غ-۳۰۳۰

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN۴f۳LE۵jqIuGJrI