عمومی | مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

اخذ تاییدیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط شرکت دانش بنیان اعضا هیات علمی دانشگاه اسفراین

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵ - تعداد بازدید : ۳۸ چاپ خبر
اخبار دانشگاه اخذ تاییدیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط شرکت دانش بنیان اعضا هیات علمی دانشگاه اسفراین
شرکت فناوران دانش گستر سپهر آیین دانشگاه اسفراین با تایید کارگروه نظارت و ارزیابی شرکت های دانش بنیان، موفق به اخذ تاییدیه دانش بنیان معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری گردید.

دکتر مهدی قاسمی فرد دانشیار گروه علوم پایه مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین و مدیر عامل شرکت فناوران دانش گستر سپهرآئین در مصاحبه با روابط عمومی دانشگاه از موفقیت این شرکت در اخذ تاییدیه دانش بنیان  معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری خبر داد .
ایشان در ادامه اخذ این تاییدیه را زمینه ساز اعتبار بخشی به کیفیت محصولات این شرکت و حمایت مستقیم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تولید و فروش محصولات این شرکت دانست .
این عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی اسفراین یکی از مهمترین دستاوردهای این شرکت را تولید محصول گاما آلومینا مزو حفره برشمرد و در خصوص این محصول اضافه کرد:آلومینا یکی از مواد اولیه تولید مواد سرامیکی است که به جهت پائین بودن هزینه‌ی تولید، پایداری حرارتی خوب، سطح ویژه‌ی بالا، قدرت اسیدی سطحی بالا و برهمکنش‌ با فلزت واسطه در بسیاری از صنایع و واکنش‌ها مورد توجه واقع شده است. این ماده به‌عنوان جاذب سطحی، کاتالیست و پایه کاتالیست در بسیاری از فرایندهای پتروشیمی و تصفیه‌ی نفت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
لازم به توضیح است که شرکت فناوران دانش گستر سپهرآئین به شماره ثبت ۱۰۷۶ و شماره ملی ۱۴۰۰۳۰۵۵۵۰۳، در سال ۱۳۹۱ با ثبت اختراعی در زمینه فناوری نانو و در قالب شرکت تعاونی فعالیت خود را آغاز نموده و با هدف ایجاد پیوند علم و صنعت و دستیابی به دانش فنی تولید مواد پایه کاتالیستی با ویژگی های مطلوب و همچنین فناوری ساخت انواع نانو الکتروسرامیکها مشغول به فعالیت می باشد.
رفع نیازهای کشور در حوزه نانو مواد و دست‌یابی به فناوری های جدید در زمینه تولید و فراوری محصولات صنعتی مرتبط با نانو مواد از مهمترین اهداف و برنامه های پیش و روی این شرکت می باشد.
منبع:
نوشته شده توسط: روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین
کلمات کلیدی:
اخبار مرتبط
اخذ تاییدیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط شرکت دانش بنیان اعضا هیات علمی دانشگاه اسفراین شرکت فناوران دانش گستر سپهر آیین دانشگاه اسفراین با تایید کارگروه نظارت و ارزیابی شرکت های دانش بنیان، موفق به اخذ تاییدیه دانش بنیان معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری گردید.
ویژه برنامه های هفته ی تربیت بدنی و ورزش مجتمع آموزش عالی اسفراین اعلام شد. علی قربانی شیراز رئیس اداره تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی اسفراین در گفتگو با روابط عمومی مجتمع ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش مجتمع آموزش عالی اسفراین را تشریح کرد.
برگزاری آئین توجیهی دانشجویان نوورود آئین توجیهی دانشجویان نوورود مجتمع آموزش عالی اسفراین برگزار گردید
تمدید ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده با سوابق تحصیلی تمدید ثبت نام دانشجویان نو ورود پذیرفته شده با سوابق تحصیلی سال ۹۸ مجتمع آموزش عالی اسفراین


آخرین اخبار
پربازدید ترین ها
برگزاری آئین توجیهی دانشجویان نوورود چهار شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۷
گزارش تصویری ثبت نام دانشجویان نو ورود چهار شنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۶
تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴
تقویم آموزشی نیمسال اول ۹۸-۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۶
هفته ی سراهای دانشجوئی گرامی باد یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۳
تقویم آموزشی ترم تابستان سال تحصیلی ۹۷- ۹۶ یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰
تقویم آموزشی نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳