عمومی | دانشگاه گیلان

دومین دوره جشنواره رفاقتی موسیقی ویژه دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه...

«دومین جشنواره رفاقتی موسیقی»؛ ویژه دانشجویان سراسر کشور از ۱۰ الی ۱۲ آذر ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود. .

این جشنواره با هدف توجه به استعدادهای جوان در حوزه موسیقی فاخر و ایجاد روحیه رفاقت، همدلی و هم‌افزایی بین دانشجویان شرکت کننده برگزار خواهد شد . جشنواره در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران و موسیقی سازهای کوبه ای ایران و در دو مرحله برگزار می شود .

تمامی شرکت کنندگان در مرحله اول فایل صوتی تصویری آثار اجرایی خود را در سایت جشنواره بارگذاری خواهند کرد و پس از بازبینی هیئت داوران و کسب امتیاز لازم به مرحله نهایی و اجرای صحنه ای راه می‌یابند .

کانون موسیقی دانشگاه گیلان برای شرکت کنندگان این جشنواره هدایای ارزنده ای تدارک دیده است. برای شرکت کنندگان غیر بومی، اسکان و خدمات رفاهی فراهم خواهد شد و برای تمامی گروه ها و افراد شرکت کننده به صورت اختصاصی تبلیغاتی را در قالب تیزر و پوستر منتشر می کند. همچنین از اجرای شرکت کنندگان ضبط صوتی تصویری تهیه خواهد شد و در اختیار آنها قرار می گیرد و در اختتامیه به تمامی شرکت کنندگان، لوح و تندیس یادبود جشنواره اهدا می شود .

شرکت کنندگان برای دریافت فایل فراخوان و ثبت نام در جشنواره میتوانند به سایت جشنواره به نشانی زیر مراجعه کنند؛

https://refaghatimusicfestival.ir/