عمومی | مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل

پیام تبریک آقای دکتر علی محمدی سرپرست مرکز به مناسبت سال جدید

با سلام و احترام خدمت  فرهیختگان  محترم مرکز (استادان، کارکنان و دانشجومعلمان):

یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

دیرگاهی است که افتاده ام

از خویش به دور!

شاید این عید

به دیدار خودم هم بروم...

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. نوروز باستانی رشته پیوند نسل های گذشته و حال است که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم به ارمغان آورده است . این پدیده، فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن می باشد.

خداوندگار عالم را سپاسگزاریم در سالی که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به نام سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نام گذاری گردید، خانواده دانشگاه فرهنگیان توانست با تلاشی بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت اعتلای علمی و فرهنگی و ارتقاء جامعه گام های سازنده ای بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما فرهیختگان ، با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است به جامعه دانشگاهی ، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است در سال پیش رو با یاری خداوند یکتا و بهره گیری از توانایی های خود در مسیر پیشرفت و تعالی، پیروز و سرافراز باشید.