عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

دو دانشجوی دانشگاه، برنده جایزه مسابقه دانشجویی کنفرانس ایستگاه های آینده

دو دانشجوی دانشگاه، برنده جایزه مسابقه دانشجویی کنفرانس ایستگاه های آینده


آیدا مشهدی‌زاده و امیرحسین سالاریان از آزمایشگاه سیستم‌های حمل و نقل و لجستیک دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم‌ و صنعت ایران، در فراخوان مسابقه دانشجویی «هفتمین کنفرانس ایستگاه های آینده ( Nextstation) » به عنوان برنده جایزه انتخاب شدند.
عنوان طرح این دو دانشجوی دانشکده مهندسی راه آهن، «بهره برداری از منطقه ایمن برای تخلیه اضطراری مسافران» بوده است که در زمینه «ایمنی» (یکی از هفت زمینه مطرح در این مسابقه)، به عنوان برگزیده و برنده جایزه معرفی و انتخاب شده است.
این کنفرانس که با شعار «ایستگاه های راه آهن، رونق­بخش زندگی شهری»، در تاریخ ۲۰ الی ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸ با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه بین المللی راه آهن‌ها ( UIC ) در تهران برگزار می گردد، فرصتی منحصربه فرد را برای سخنرانان عالی رتبه از جمله تصمیم گیرندگان، نمایندگان صنایع پیشرو و همچنین سهامداران دخیل در مباحث شهرسازی و اعضای پنل‌های فعال در زمینه‌های مربوط، برای اظهار نظر در خصوص تمامی مسائل استراتژیک مربوط به ایجاد، توسعه و بهره برداری از ایستگاه‌های راه آهن فراهم خواهد نمود.
قابل ذکر است که در این کنفرانس، مدیران و تصمیم گیرندگان صنعت ریلی جهان حضور دارند و آخرین تجارب و اقدامات انجام شده خود را در خصوص طراحی، تامین مالی و بهره برداری از ایستگاه‌های راه آهن با یکدیگر به اشتراک می گذارند.
جامعه دانشگاهی علم و صنعت ایران، موفقیت این دو دانشجوی دانشگاه را تبریک گفته، دوام توفیقات آنان را آرزومند است.
Sapp.ir/iust_iran