عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

حضور بازرسان سلامت محیط کار در مراسم جاماندگان حسینی در شهرستان سامان

وبدا؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان گفت: به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان کربلا حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش مراسم جاماندگان اربعین حسینی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردمی در قالب هیئت های عزاداری از شهرستان سامان و شهرستان بن تا امامزاده بابا پیر احمد در مورخه ۹۸/۷/۲۷ برگزار گردید.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومی شبکه؛ مرتضی خلیلی افزود: در این مراسم بازرسان سلامت محیط کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان از موکب های عزاداری در مسیر عبور عزاداران اربعین حسینی در روستای شوراب صغیر، روستای چمعالی، روستای چم خلیفه و محل گردهمایی عزاداران در امامزاده بابا پیر احمد بر نحوه توزیع شیر ، چای ، شربت ، شیرینی و ناهار بین عزاداران و .. بازدید بهداشتی بعمل آوردند و تذکرات لازم در این زمینه ارائه گردید.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این مراسم در شهرستان سامان از روستای شوراب صغیر، چم عالی ، چم خلیفه ، با شرکت مردم شهرستان سامان همراه با هیئت های عزاداری ، بر پایی موکب های عزاداری شروع و تا امامزاده بابا پیر احمد ادامه و با مداحی و سینه زنی و قرائت دعای اربعین توسط مداحان و سخنرانی مذهبی توسط یکی از روحانیون همراه بود.