عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

هدف بنیاد حامیان دانشگاه حرکت در مسیر جهاد علمی و فرهنگی است

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هدف بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی حرکت در مسیر جهاد علمی و فرهنگی است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در اولین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این مطلب افزود: این بنیاد می تواند بازوی دانشگاه در تامین زیرساخت ها و تامین نیازهای دانشجویان باشد.
وی با بیان اینکه محل هزینه کرد در دانشگاه بسیار گسترده است، ادامه داد: فقدان بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی موجب متضرر شدن دانشگاهیان این دانشگاه می شود و باید در این بنیاد تلاش کنیم تا هزار راه نرفته را طی چند سال آینده طی کنیم.
حبیبی با اشاره به اینکه اشاعه و گسترش فرهنگ اسلامی وقف در جهت رشد کمی و کیفی دانشگاه و کمک به دانشجویان نیازمند از مهمترین اهداف این بنیاد است، اضافه کرد: توسعه زیرساخت ها و فضاهای فیزیکی با تاکید بر خوابگاه و کمک به دانشجویان نیازمند به طرق مختلف از جمله تاسیس صندوق قرض الحسنه از دیگر اهداف این بنیاد است.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: در کار خیر باید گام اول را برداشت زیرا خداوند منان سربلندی و توفیق در کار خیر را تضمین کرده است.
وی با اشاره به اینکه برای موفقیت و توفیق بیشتر بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی بین خیرین و افراد نیکوکار اعتماد ایجاد شود، اظهار کرد: با اعتمادسازی می توان گام های بلندی در راستای توسعه دانشگاه و دانشجویان برداشت.
حاج جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیرین استان اردبیل و عضو هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: افراد خیر و نیکوکار همیشه در کارهای نیک آستین همت بالا زده اند و قطعا در این بنیاد هم این افراد یاریگر ما خواهند بود.
وی با بیان اینکه باید قدردان مردم نوعدوست استان اردبیل بود، تصریح کرد: هزینه از آبرو و حیثیت، عاشق کار بودن و شناخت اجتماعی سه ضلع مثلث موفقیت در تشکل های خیریه است.
یادآور می شود در این نشست دکتر علی اشرف سلطانی مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی توضیحاتی در مورد ارکان این بنیاد ارائه کرده و اعضای هیات مدیره بنیاد هم پیشنهادات و مطالب خود را بیان کردند.