عمومی | دانشگاه کردستان

رئیس دانشکده علوم انسانی و اجتماعی تاکید کرد: ضرورت تقویت احترام و ادب در مطالبه گری دانشجویی

رئیس دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه کردستان با تاکید بر مطالبه گری دانشجویان، عنوان کرد: روحیه مطالبه گری باید همراه با ادب و احترام باشد و به ارتقای کیفیت دانشگاه و رشته تحصیلی منجر شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، خالد احمدزاده در نشست اساتید و دانشجویان گروه مدیریت دانشگاه کردستان، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدیدالورود، اظهار کرد: دانشجویانی که محیط آکادمیک را برای تغییر زندگی اجتماعی خود انتخاب کرده اند، آینده ای روشن در انتظار آنهاست.
وی افزود: اختلاف سلیقه، مطالبه گری و جنبش های دانشجویی همه واژه های خوبی هستند که در زندگی دانشجویی می تواند به ما دید مشخصی دهد.
به گفته احمدزاده، دوران دانشجویی و سن جوانی ویژگی هایی از جمله پویایی و کشف حقیقت را داراست و بهتر است این دوران در راه علم و دانش و دانشگاه باشد.
رئیس دانشکده  علوم انسانی و اجتماعی  دانشگاه کردستان با تاکید بر مطالبه گری دانشجویان، عنوان کرد: روحیه مطالبه گری باید همراه با ادب و احترام باشد و به ارتقای کیفیت دانشگاه و رشته تحصیلی منجر شود.
وی با اشاره به کاربردی بودن رشته مدیریت، خاطرنشان کرد: رشته مدیریت رشته ای کاربردی و نیاز ضروری جامعه است که به تربیت نیروی انسانی می انجامد.
احمدزاده گفت: ضروری است که دانشجویان ارتباط خود را بیش از پیش با کتابخانه تقویت کرده و نسبت به یادگیری زبان اهتمام ورزند.
وی در پایان یادآور شد: دانشجویان، بخشنامه ها و آیین نامه های مربوط به دوره های تحصیلی خود را مطالعه کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.