عمومی | دانشگاه فرهنگیان

پیاده روی اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان به همراه مسولین ادارات شهرستان نیر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۲۹ ساعت ۱۰:۴۵ صبح همایش پیاده روی با مشارکت اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان و با حضور فرماندار، شهردار، روسای ادارات: هلال احمر، تبلیغات اسلامی، بنیادشهید، نیروی انتظامی، پلیس راهور، آموزش و پرورش، سپاه شهرستان نیر، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید، دانشگاه فرهنگیان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار گردید.

دکتر نادر شایگان اصل، رئیس مرکز آزادگان نیر در این همایش با بیان اینکه لازمه زندگی سالم، نشاط اجتماعی است افزود: همگانی کردن ورزش یکی از ضرورت های مهم در ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط است. وی با بیان این که مردم و بویژه دانشگاهیان باید نگاه جدی به فعالیت های ورزشی داشته باشند هدف از برگزاری همایش پیاده روی را افزایش نشاط عمومی و ارتقای سطح همدلی عنوان کرد.

مهندس امامی، فرماندار شهرستان نیر نیز با بیان این که  امیدوارم تمامی دانشجویان با روح و جسم سالم علم و دانش را فرا گرفته و در خدمت نسلهای جدید باشند افزود: ما هم از هیچ تلاش و کوششی در فراهم ساختن فضای شاداب و سالم در جهت نیل به این اهداف دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است دانشجومعلمان به همراه سایر مسولین در مسیر پیاده روی با حضور در گلزار شهدا به غبارروبی و گل افشانی و قرائت فاتحه و ادای احترام به شهدای جنگ تحمیلی پرداخته، در مسیر حرکت پیاده روی جهت حفط محیط زیست، زباله های مسیر را جمع آوری نمودند.

در پایان مراسم به قید قرعه با اهدای جوایزی از حاضرین تجلیل به عمل آمد.