عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون درمان ؛ قوچان یکی از قطب های مهم درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر شهر قوچان به عنوان قطب درمانی شمال استان خراسان رضوی در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محسوب می شود.

دکتر شاپور بدیعی در مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان قوچان فراتر از یک دانشکده و به عنوان یک مرکز درمانی در منطقه در وزارت بهداشت شناخته می شود خاطر نشان کرد: استقرار متخصص طب اورژانس یکی از مهمترین اقداماتی است که در این شهرستان صورت گرفته است و این در حالی است که برخی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور موفق به این مهم نشده اند.

وی استقرار جراح مغز و اعصاب، راه اندازی مرکز شیمی درمانی، ایجاد بلوک های زایمان، کلینیک ویژه و دیگر اقدامات در راستای توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی را از دیگر اقدامات در این شهرستان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این شهرستان به عنوان قطب درمانی به بیماران شمال استان خدمات ارانه می دهد  که این امر علاوه بر کاهش ارجاع بیماران موجب کاهش و صرفه جویی در هزینه ها نیز شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه نگاه دانشگاه نسبت به شهرستان قوچان بسیار ویژه است خاطر نشان کرد: نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن به منظور ارائه خدمات به مردم شمال استان از جمله اقداماتی است که در ماه های اخیر در این شهرستان صورت گرفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد   ضمن قدردانی از تلاش های دکتر "اردشیر کارآمد" مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان قوچان خاطر نشان کرد: در سال های اخیر اقدامات گسترده و مهمی در راستای توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی و ارتقاء خدمات به مردم این شهرستان و دیگر شهرهای مجاور انجام شده است که به طور حتم ثمره تلاش های دکتر کارآمد بوده است.

پیش از سخنان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر اردشیر کارآمد مدیر سابق شبکه بهداشت ،درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت قوچان ،گزارش مفصلی از عملکرد چندین ساله خود در حوزه های مختلف ارائه داد.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر اردشیر کارآمد قدردانی و داوود خوش شکن بعنوان سرپرست شبکه بهداشت ،درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت قوچان معرفی شد.

{jcomments on}