عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

ارائه خدمت به بیماران دیالیزی شهرستان بهار در آینده نزدیک در بیمارستان آیت الله بهاری


شش دستگاه دیالیز جهت ارائه خدمت به بیماران شهرستان بهار خریداری شد و طی روز‌های در بیمارستان ایت الله بهاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، دکتر ابراهیم جلیلی معاون درمان در این خصوص گفت: به دلیل نبود دستگاه دیالیز در بیمارستان آیت‌الله بهاری شهرستان بهار، بیماران مجبور هستند برای انجام دیالیز به‌ بیمارستان‌های شهر همدان مراجعه کنند و با مشکل رفت و آمد مواجه هستند ./ع

وی با بیان اینکه ۳۵ بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی در شهرستان بهار نیازمند دیالیز هستند،افزود: با راه‌اندازی بخش دیالیز در شهرستان بهار دیگر نیازی نیست بیماران به بیمارستان همدان مراجعه نمایند.

دکتر جلیلی اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی بخش دیالیز این بیمارستان تعدادی از بیماران همدان که در جوار این شهرستان ساکن هستند نیز می‌توانند برای انجام دیالیز به این شهرستان مراجعه نمایند .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان ادامه داد:جهت ۶ دستگاه دیالیز خریداری شده که در روزهای اینده نصب و راه اندازی خواهند شد اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه هزینه شده و معادل همین مبلغ نیز از طرف وزارت متبوع هزینه گردیده است.