عمومی | دانشگاه سلمان فارسی کازرون

نشست داوطلبان متخصص سلامت ادارات در دانشگاه سلمان فارسی کازرون

شعار روز جهانی قلب:
«قهرمان قلب خود باشیم و به قلب خود قول دهیم»
به مناسبت روز جهانی قلب به میزبانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان نشستی با حضور داوطلبان متخصص ادارات شهرستان در خصوص بیماری‌های قلبی و عروقی برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، در ابتدا جلسه با سخنرانی جناب آقای خاتمی معاون محترم امور دانشجویی آغاز شده و سپس معاون بهداشتی شبکه بهداشت با بیان اینکه سکته‌های قلبی و مغزی عامل پنجاه و پنج درصد میزان مرگ و میر شهرستان کازرون در سال گذشته است، از داوطلبان متخصص سلامت ادارات، دعوت کرد در راستای ارتقا سطح سلامت کارکنان اداره‌ها و شهروندان، با شبکه بهداشت و درمان همکاری داشته باشند.
زهرا طهماسبی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان، با اشاره به راه‌اندازی کانال رسانه سلامت از سوی واحد آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان کازرون در فضای مجازی، با عضویت فرماندار و مسوولین ادارات به منظور نشر پیام‌ها و مطالب آموزشی حوزه سلامت با منبع معتبر از وزارت بهداشت، از داوطلبان متخصص سلامت ادارات خواستار بازنشر این پیام‌های آموزشی به عموم مردم شد.
در ادامه جلسه با آموزش‌های کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ادامه پیدا کرده و در انتها سرپرست مرکز بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون ضمن تشکر از مدعوین، موفقیت آنان را جهت اجرای هرچه بهتر موضوعات مطرح شده از خداوند متعال خواستار شدند.