عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

پیاده روی همگانی دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، پیاده روی همگانی دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و در راستای توسعه فرهنگ ورزش همگانی در بین دانشجویان، پیاده روی همگانی دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی در محوطه این دانشگاه برگزار شد.
دکتر معرفت سیاهکوهیان معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در این برنامه ورزشی به قراردادن ورزش و فعالیت های سلامت بخش به عنوان یکی از اولویت های مهم زندگی تاکید کرد.
وی با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی دانشگاه، افزود: از دانشجویان انتظار می رود از ورزش برای افزایش اعتماد به نفس، سلامتی و نشاط خود نهایت استفاده را ببرند.
سیاهکوهیان دانشجویان را برای استفاده بهتر از امکانات و فضاهای ورزشی دانشگاه به منظور ارتقای تندرستی و سلامت جسمانی خود تشویق کرد و گفت: در راستای گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش نیز برنامه های متنوعی از جمله پیاده روی، اردوی کوهپیمایی و مسابقات ورزشی در رشته های مختلف برای دانشجویان دختر و پسر و همچنین برگزاری جشن هفته تربیت بدنی ویژه دانشجویان دختر خوابگاهی تدارک دیده شده است.
گفتنی است در این برنامه ورزشی که از سالن ورزشی خواهران آغاز و پس از قرائت فاتحه در مزار شهدای گمنام دانشگاه، در محوطه زمین چمن مصنوعی خوابگاه خواهران به اتمام رسید، به قید قرعه به هفده نفر از شرکت کنندگان در این برنامه ورزشی هدایایی اهدا شد.