عمومی | دانشگاه فرهنگیان

جلسه بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان لرستان به منظور برنامه ریزی و انتخاب اعضای هیات مدیره

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان لرستان ظهر امروز یکشنبه مورخ ۹۸/۷/۲۸ جلسه بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان لرستان به منظور برنامه ریزی و انتخاب اعضای هیات مدیره  با حضور دکتر علی آقایی جودکی رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان،مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین استان لرستان،مهندس خرم آبادی مدیر عامل بنیاد خیرین استان ،دکتر حاتمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان و سید علی اکبر موسوی معاون توسعه منابع و دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در محل سالن جلسات مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان لرستان تشکیل شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید دکتر علی آقایی جودکی  ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، تشکیل شعب استانی خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان را بسیار ضروری تلقی کرد و افزود دانشگاه فرهنگیان باید زمینه مشارکت و جذب کمک خیرین را در استان لرستان که دارای خیرین نیک اندیش است فراهم نماید.

وی با اشاره به اساسنامه بنیاد خیرین و آیین نامه شعب استانی آن عنوان کرد: مجمع خیرین در راستای تعیلم و تربیت کار سخت افزاری انجام می دهد و دانشگاه فرهنگیان در واقع با تربیت معلمان کار نرم افزاری انجام می دهد که این دو مکمل هم هستند.

دکتر آقایی جودکی در ادامه گفت:اهمیت دانشگاه فرهنگیان در تعلیم و تربیت کشور و تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه همه جانبه این دانشگاه بر کسی پوشیده نیست لذا کمک خیرین و جذب فعالیت خیرین عزیز به سمت دانشگاه فرهنگیان اهمیت زیادی دارد.

وی در ادامه گفت : جلسه و نشست با خیرین مدرسه ساز استان لرستان نقطه عطفی خواهد بود زیرا این مجمع بسیار فعال و پرتوان است و در تلاش هستیم از همه ظرفیت های خیرین در جهت رفع نیاز های دانشگاه با اولویت احداث دانشگاه جامع فرهنگیان بهره بریم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاتمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان با تحسین برانگیز خواندن کار خیرین به آیاتی از قرآن در مورد انفاق اشاره کرد و افزود: کار خیرین باقیات و صالحات است و امیدواریم با تشکیل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در استان گامی در راه کمک به این دانشگاه برداشته شود.

سید علی اکبر موسوی معاون توسعه دانشگاه  گزارشی از روند تشکیل شعبه استانی بنیاد خیرین را ارائه نمود. وی هدف اصلی از تاسیس بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان را استفاده از ظرفیت بالای خیرین در کنار منابع دولتی ذکر کرد و افزود: در دانشگاه فرهنگیان اهتمام جدی برای استفاده از ظرفیت های خیرین برای تحقق اهداف وجود دارد .

در ادامه جلسه مهندس خرم آبادی مدیر عامل بنیاد خیرین  به معرفی فعالیت های بنیاد خیرین در استان با پیشینه ۱۹ ساله پرداخت و گفت : تجربه ما در کار با خیرین در جامعه خیرین مدرسه ساز استان و سایر جوامع و بنیاد های نیکو کاری بسیار مثبت و موفق بوده است که امید واریم خیرین بزرگوار در این مقطع حساس در کنار دانشگاه فرهنگیان ایستاده و در جهت رفع کمبود های موجود اقدامات لازم را به عمل آورند.

در ادامه مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین استان لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان تامین و تربیت معلمان را برعهده دارد و نقش بنیادی را در تعلیم و تربیت ایفاء می کند کمک به این مرجع مهم قطعا موجبات رشد و تعالی در آموزش و پرورش را فراهم خواهد کرد.

وی استفاده از تجربیات مجمع خیرین در جلب مشارکت های خیرین بسیار راهبردی خواند و افزود:مجمع خیرین در لرستان با اهداف متعالی در حال فعالیت است و اقدامات مناسبی نیز انجام داده و استفاده از این ظرفیت خوب می تواند موجبات تشکیل و ساماندهی مطلوب شعبه استانی بنیاد خیرین در دانشگاه فرهنگیان لرستان باشد.