عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

آمادگی اورژانس ۱۱۵ مشهد برای خدمات رسانی به زائران در دهه پایانی ماه صفر

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ از آمادگی اورژانس ۱۱۵ مشهد برای خدمات رسانی به زائران در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

دکتر رضا وفایی نژاد در گفتگو با وب دا با بیان اینکه همه ساله همزمان با دهه پایانی ماه صفر زائران زیادی از مناطق مختلف کشور و دیگر کشورهای مسلمان وارد مشهد می شوند اظهار کرد: بدین منظور ۴۲ دستگاه آمبولانس در مسیرهای منتهی به حرم مطهر و مناطق پرتردد شهر مشهد مستقر و در زمان نیاز به زائران و مجاوران خدمات رسانی می کنند.

وی با تاکید بر آمادگی ۲۴ ساعته تمام دستگاه ها در این ایام بویژه روز رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام رضا(ع) بیان کرد: در این ایام مانند تمام مناسبتها نظارت مستقیم بر روند انجام ماموریتهای پایگاه ها توسط حوزه مدیریت حوادث انجام خواهد شد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهدخاطر نشان کرد: حضور کارشناس اورژانس ۱۱۵ در مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد جهت مدیریت و راهوری آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در حوزه ترافیک شهر و افزایش تعداد اپراتورهای پاسخگو در این ایام انجام می شود.

دکتر وفایی نژاد بیان کرد: علاوه بر آماده باش و فعالیت آمبولانس ها، اتوبوس آمبولانس ها و بالگرد اورژانس نیز برای ماموریت های لازم در آماده باش کامل هستند.

{jcomments on}