کنفراس ها | سیویلیکا

انتشار مقالات سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

مقالات سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ توسط انجمن تعالی کسب و کار ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار شده است.در این رویداد ۳۰۶ مقاله شامل ۴۷۳۶ صفحه ارائه شده است.بر اساس تحلیل اولیه انجام شده، مقالات این دوره از کنفرانس عمدتا در موضوعات زیر ارائه شده است:
- کارآفرینی
- ایران
- ardl
- سرمایه اجتماعی
- مدیریت دانش
- اقتصاد
- یادگیری سازمانی
- رشد اقتصادی
- مزیت رقابتی
- ارزیابی عملکرد




لیست و عناوین مقالات نمایه شده از سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری به صورت زیر می باشد:
۱. تعیین موقعیت و ارزیابی استراتژی شرکت تولیدی با استفاده از مدل هاروارد SWOT (مطالعه موردی شرکت لبنیات صالح _ آمل)
۲. تبیین نقش انعطاف پذیری استراتژیک بر ارزش آفرینی سازمان های حاکمیتی با توجه به نقش میانجی برنامه ریزی استراتژیک (مطالعه موردی: صنعت هوایی جمهوری اسلامی ایران)
۳. چارچوب تدوین استراتژی های فناوری اطلاعات در راستای پیاده سازی مدل بانکداری نوین
۴. رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب شریک تجاری در فعالیت تجاری مشترک بین المللی
۵. چالش های فراروی تحول بنیادین آموزش و پرورش و افق های نوین مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی
۶. تبیین الگوی یکپارچگی استراتژی تولید و بازاریابی بر اساس نقاط مرجع استراتژیک
۷. تاثیر سبک رهبری مدیران بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: مراکز بهداشت استان گلستان)
۸. تبیین مفهوم آینده پژوهی (نگاری) از نظریه تا کاربرد
۹. بررسی مدل های نوین مدیریت استراتژیک در تحقق اهداف اقتصادی سند ۱۴۰۴ با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب
۱۰. بررسی تاثیر انزوای شغلی بر قصد ترک خدمت کارکنان با نقش میانجی خودکارآمدی، فرسودگی شغلی و رضایت شغلی
۱۱. بررسی تاثیر بی تفاوتی سازمانی بر بالندگی سازمانی با نقش میانجی گری هویت سازمانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر
۱۲. تاثیر بی تفاوتی سازمانی و هویت سازمانی بر بالندگی سازمانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر
۱۳. ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از روش تلفیقی تحلیل پوششی داده ها ؛ روش کارت امتیازی متوازن (BSC-DEA) و انتخاب استراتژی مناسب به کمک آنالیز(SWOT) مطالعه موردی : شرکت تجهیزات پزشکی زکریا
۱۴. نوآوری ارزش آفرین قلب استراتژی اقیانوس آبی
۱۵. نقش هوش هیجانی و ابعاد آن بر عملکرد بانک ها
۱۶. مدل مفهومی ابعاد عدالت سازمانی در بیمارستان
۱۷. انتخاب بهترین تامین کننده در زنجیره تامین پایدار با رویکرد چابک
۱۸. تاثیر رهبری تحول آفرین ادراک شده بر رفتارهای فرانقش: نقش واسطه ای مسئولیت اجتماعی ادراک شده
۱۹. Transformational leadership, Procedural justice, Psychological empowerment, Organizational commitment and Job satisfaction
۲۰. The relationships among Transformational leadership, Procedural justice, Psychological empowerment, Organizational commitment, Job satisfaction, OCBI and OCBO
۲۱. The relationships among Transformational leadership, Procedural justice, Psychological empowerment, Organizational commitment, Job satisfaction and turnover intention
۲۲. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت جهادی در راستای اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش تاپسیس
۲۳. نقش آگاهی شهروندان و سودمندی ادراک شده از انرژی های تجدید پذیر برشکل گیری تمایلات رفتاری در استفاده از سیستم های انرژی خورشیدی
۲۴. مدل بومی تعالی سازمانی متناسب سازمان های دولتی ایران
۲۵. اولویت بندی عوامل موثر بر میزان تعهد سازمانی با تصمیم گیری چندمعیاره
۲۶. تاثیر عوامل درون سازمانی موثر بر بهره وری کارکنان در بیمه آسیا شهر تبریز
۲۷. شناسایی چالش های شغلی مدیران دانشگاه های کشور
۲۸. نقش فن آوری اطلاعات در منابع انسانی
۲۹. پارامترهای موثر مدیریت منابع انسانی در بهبود بهره وری سازمان برای کسب و کار و بازار یابی
۳۰. ارزیابی سرمایه اجتماعی در صنعت فناوری اطلاعات
۳۱. The Ethics of Tax Agents in the Supreme Government of Imam Ali (AS) (Zakat studied In Nahjol- Balaghe)
۳۲. بررسی رابطه انعطاف پذیری کارکنان با مزیت رقابتی شرکت ها
۳۳. اثرگذاری آوای دانشجویان بر قصد ترک با توجه به قصد کارآفرینی و عدالت ادراک شده
۳۴. بررسی تاثیر قابلیت های پویا و توانایی خلاقیت بر مزیت رقابتی و عملکرد شرکت ها با تاکید بر نقش مدرن جهت گیری کارآفرینانه
۳۵. خوش بینی سازمانی و اثر بخشی سازمانی
۳۶. رهبری توزیع شده و اثر بخشی سازمانی
۳۷. بررسی تاثیر میزان درگیر شدن در کار، محیط کار و یادگیری سازمانی بر تعهد کاری در میان معلمان ابتدایی شهرستان ساوجبلاغ
۳۸. تاثیر فرهنگ سازمانی بر تعهد سازمانی: به روش معادلات ساختاری (مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه مازندران)
۳۹. ارزیابی تاثیر مشخصه های جمعیت شناختی بر ابعاد تعهد سازمانی در بین کارکنان دانشگاه مازندران
۴۰. شناسایی مولفه های مدیریت کریمانه
۴۱. مدیریت منابع انسانی سبز: چیستی، چرایی و چگونگی
۴۲. تاثیر دولت الکترونیک بر حکمرانی الکترونیک با نقش متغیر تعدیل گر فشار قانونی
۴۳. مقایسه روش سنتی ارزیابی عملکرد پرسنل با روش نوین، در مدیریت واحد های سازمانی
۴۴. بررسی اثرات رهبری معنوی بر کیفیت زندگی کاری و توانمندسازی روانشناختی (مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک ملی ایران در سطح شهر تهران)
۴۵. رابطه فرهنگ و یادگیری سازمانی با نوآوری سازمانی
۴۶. مدلسازی تصمیم برنامهریزان شهری با رویکرد AHP-PROMETHEE V: کاربردپذیری فناوری IOT در شهرهای پایدار هوشمند
۴۷. بررسی معماری BITS؛ معماری زنجیره بلوکی در اینترنت اشیاء
۴۸. طراحی مدل نقش آموزش الکترونیکی در کارکنان ثبت احوال شهرستان کرمانشاه
۴۹. ارزیابی تکنولوژی با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری و اولویت بندی با رویکرد فرآیند تحلیل شبکه ای در صنایع قطعه سازی خودرو(مطالعه موردی: شرکت سایپا پرس)
۵۰. بررسی اثربخشی فعالیت های مدیریت تکنولوژی بر چابکی منابع انسانی در صنعت خودرو سازی و سنجش آن در عرصه رقابت جهانی (مطالعه موردی: شرکت ایرتوتا)
۵۱. ارزیابی عملکرد مدیران پروژه از جانب دو دیدگاه وظیفه ای و سازمانی و مقایسه آن با ساختارهای مختلف مدیریت پروژه
۵۲. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مکانیابی جهت توسعه شبکه نمایندگی های مجاز رایتل با استفاده از روش ANP
۵۳. رتبه بندی عوامل موثر بر تجارت الکترونیک در شرکت های دانش بنیان با استفاده از رویکرد MCDM
۵۴. ارزیابی توانمندی های فناورانه بنگاه های اقتصادی با استفاده از روش بهترین- بدترین (مطالعه موردی: یک شرکت ارائهدهنده خدمات مالی)
۵۵. ارزیابی هوش تجاری و کارآیی در شرکتهای دانش بنیان و غیردانش بنیان
۵۶. بررسی نقش حضور اجتماعی بر قصد خرید تجارت اجتماعی در بازارهای آنلاین با میانجی گری اعتماد به فروشندگان
۵۷. بررسی ارتباط بین برند داخلی و افزایش خرید الکترونیکی با توجه به نقش تبلیغات رسانه ای
۵۸. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی صنایع کشتی سازی (مطالعه موردی: شرکت های کشتی سازی استان هرمزگان)
۵۹. بررسی رابطه بین عدالت سازمانی با شان و منزلت معلمان متوسطه دوره دوم شهر زابل
۶۰. بررسی رابطه بین انگیزه شغلی با شان و منزلت معلمان متوسطه دوره دوم شهر زابل
۶۱. شناسه ها و اولویت بندی پیشرانه های توسعه بانکداری اجتماعی در نظام بانکی بانک قرض الحسنه رسالت استان سیستان و بلوچستان
۶۲. بررسی تاثیر فرهنگ مدیریت خطا بر رفتارهای متعهدانه مشتریان (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره مشهد)
۶۳. پیش به سوی یک مدل بازاریابی کوانتومی
۶۴. روش های جذب مخاطب در بازاریابی دانشگاهی (مورد مطالعه: دانشگاه جامع علمی کاربردی)
۶۵. بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به برند با میانجی گری اعتماد و دلبستگی به برند (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات – استان خراسان رضوی (شهرستان مشهد))
۶۶. رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی و سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان جوان در خصوص خرید گوشی تلفن همراه
۶۷. نقشه های ذهنی مشتریان در مورد برند
۶۸. پیشایندها و پیامدهای موثر در بکارگیری بازاریابی توصیه ای (دهان به دهان)
۶۹. بررسی تاثیر اطلاعات عددی بر روی بسته بندی ومحصول بر رفتار مصرف کننده با تاکید بر نقش کنترل شخصی
۷۰. تاثیر نشان برند، نگرش برند، آگاهی از برند و شهرت برند بر عملکرد برند
۷۱. تحلیل بازاریابی گل های تزیینی و گیاهان آپارتمانی بازارچه گل و گیاه فکوری
۷۲. مطالعه تاثیر برند سازمان بر نگرش نسبت به خرید محصولات ورزشی (موردمطالعه: باشگاه رئال مادرید)
۷۳. بررسی رابطه بین انتظار مشتری با رضایت و وفاداری مشتری در شرکت خدمات هوایی کشور (آسمان)
۷۴. بررسی ارتباط بین سیاست تقسیم سود و فرار مالیاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۷۵. بررسی تاثیر سیاست پولی بر سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایران
۷۶. رابطه بین سود مصوب، اهرم مالی و عملیاتی با مالکیت خانوادگی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۷۷. بررسی تاثیر مدیریت سود بر پایداری سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۷۸. تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت اقلام تعهدی سود شرکت ها (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
۷۹. بررسی ریسک های موجود در بانکداری اسلامی و رابطه آن با حاکمیت شرکتی در بانک ها
۸۰. ارزیابی عملکرد شهرداری تویسرکان با استفاده ازمدل کارت امتیاز متوازن (BSC)
۸۱. Credit Portfolio Management Models and Review on Their Implementations in Iran
۸۲. بررسی رابطه ی ارزش ویژه ی برند و عملکرد مالی (مطالعه ی موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
۸۳. طراحی و توسعه ی الگویی از پیشرانه ای استفاده از ابزارهای مالی اسلامی در بازار سرمایه
۸۴. مطالعه رابطه بین ارزش اختیار حقیقی وجوه نقد و ارزش بازار شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۸۵. ارزیابی عملکرد بانک های خصوصی شهر ارومیه با استفاده از روش TOPSIS
۸۶. نقش عوامل آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی و غیرمالی بانک ملی ایران
۸۷. ارتباط بین عدم نقد شوندگی آمیهود و تعداد روزهای معاملاتی بدون حجم معامله با گرایش های احساسی سرمایه گذاران
۸۸. تحلیلی بر راه اندازی استراتژی های کسب و کار الکترونیک در دولت الکترونیک
۸۹. بررسی تاثیر سرمایه فرهنگی بر برندسازی سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام
۹۰. بررسی رابطه بین عوامل موثر بر کیفیت روابط و ارتباط آن با وفاداری کاربران خدمات اینترنت پرسرعت
۹۱. بررسی تاثیر ارزش های مشترک بر ارزش ویژه برند در بانک ملت
۹۲. بررسی تاثیر عوامل شناختی بر روی قصد خرید (مطالعه موردی رفتار خرید سبز دانشجویان)
۹۳. آیا تجزیه و تحلیل مشتری (CA) بر عملکرد شرکت تاثیر دارد
۹۴. بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و استرس شغلی با اثربخشی سازمانی در مراکز آموزش عالی شهرستان نی ریز
۹۵. بررسی تاثیر امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند
۹۶. طراحی مدلی جهت تحلیل تاثیر رهبری افکار بر سرمایه ی اجتماعی ارتباطی در کسب وکارهای B۲B
۹۷. Effect of culture on effectiveness of advertisement in modern marketing (a case study: Export companies of Tehran)
۹۸. تحلیل نقش رسانه های اجتماعی بر ایجاد برندسازی شخصی در ایران
۹۹. بررسی تاثیر گرایش بازار، قابلیت بازاریابی برنوآوری پایداربا نقش میانجی مزیت رقابتی (مطالعه موردی شرکتهای تعاونی شهرستان بجنورد)
۱۰۰. بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی (مطالعه موردی انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی)
۱۰۱. طراحی مدل توسعه کارآفرینی اجتماعی در استان کرمانشاه ،آسیب ها، عوامل موثر و راهکارها
۱۰۲. بررسی عوامل موثر در پیاده سازی فرآیند مدیریت آموزش بر اساس ISO ۱۰۰۱۵ در شرکت گسترش راه و معدن
۱۰۳. بررسی رابطه میان سودمندی درک شده و هنجارهای ذهنی با رفتار خرید آنلاین از طریق میانجیگری قصد خرید (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه های غیردولتی خراسان رضوی)
۱۰۴. تاثیر کارآفرینی گرایی بر عملکرد شرکت: نقش میانجی ظرفیت جذب
۱۰۵. بررسی تاثیر کارآفرینی گرایی بر چابکی سازمانی: نقش میانجی رفتار کاری نوآورانه
۱۰۶. بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر کارآفرینی سازمانی: نقش میانجی تسهیم دانش
۱۰۷. بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن بر توسعه صادرات صنایع دستی (مطالعه موردی : استان اصفهان)
۱۰۸. بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر مدیریت دانش و نوآوری سازمانی
۱۰۹. بررسی رهبری اخلاقی بر رفتار یادگیری گروهی با توجه به نقش میانجی رفتار اخلاقی، سرمایه اجتماعی و ادراک از جو عدالت
۱۱۰. صادرات به پاکستان : فرصت ها و چالش ها
۱۱۱. تاثیر ایمان و باور مذهبی بر مذاکرات تجاری بین المللی
۱۱۲. بررسی تاثیر طراحی بصری تبلیغات وبسایت بر تمایل به خرید آنلاین با توجه به نقش میانجی نگرش به تبلیغات و نگرش به برند و نقش تعدیل گر جنسیت در شعب بانک ملت استان گلستان
۱۱۳. اولویت بندی عوامل موثر بر استفاده از ابزارهای مالی اسلامی در بازار سرمایه با استفاده از روش FVIKOR
۱۱۴. بررسی تاثیر ارزیابی محصول توسط مصرف کننده و اعتماد، بر قصد خرید مجدد درمحیط تجارت الکترونیک
۱۱۵. بررسی عملکرد رستوران های شهر زنجان با تاکید بر ماهیت و مبانی خدمات پایدار و محیط سازمانی
۱۱۶. مدیریت ریسک سرمایه گذاری در رمز ارزها با استفاده از تحلیل آماری
۱۱۷. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد تاپسیس فازی
۱۱۸. تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر ایجاد وگسترش برند (مطالعه موردی : شرکت خدماتی الکترونیکی شبکه مترجمان)
۱۱۹. بررسی تاثیر نژادپرستی بر تمایل به خرید با توجه به نقش میانجی کیفیت ادراک شده برند (مطالعه موردی: برندهای مواد غذایی کشورهای حوزه خلیج فارس)
۱۲۰. بررسی تاثیر مسئولیت پذیری استراتژیک ارتباطات بازاریابی بر مشارکت مشتریان
۱۲۱. نقش سرمایه فرهنگی و سرمایه اجتماعی بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه شرکت های حمل و نقل بین المللی تهران)
۱۲۲. تاثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازی نمایی بر ارزش لذت جویانه، ارزش سودمندگرایانه، رضایت، عشق به برند و رفتار مشتریان
۱۲۳. بررسی اثر مدیریت ارتباط با مشتری بر حفظ مشتری با نقش میانجی رضایت مشتری در صنعت بیمه ایران
۱۲۴. تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی رفتار مصرف آشکار
۱۲۵. بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد بازار در شرکتهای کوچک و متوسط شهرستان سبزوار
۱۲۶. بررسی رابطه اعتماد سازمانی و ساختار سازمانی با انطباق پذیری سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان شهرداری های غرب استان مازندران)
۱۲۷. بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری با بیگانگی شغلی در شعب بانک تجارت مشهد
۱۲۸. عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی صنعت خودروسازی کشور
۱۲۹. تاثیرات استراتژی های بازاریابی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر سیستم های اداری در صنایع بانکداری و بیمه
۱۳۰. بررسی نقش استراتژی های بازاریابی در صنایع مختلف
۱۳۱. بررسی رابطه مدیریت استراتژیک منابع انسانی با عملکرد سازمانی شرکت سدید با نقش میانجی روابط محیط کاری کارکنان
۱۳۲. تحلیل تاثیر دسترسی آنلاین به اطلاعات بهداشتی بر خلاقیت مشارکتی و خدمات ارائه شده در طول مشاوره درمانی در بیمارستان های تهران
۱۳۳. بررسی کیفیت حسابرسی در طی بحران مالی: از دیدگاه سرمایه گذاران
۱۳۴. بررسی تاثیر بودجه ریزی عملیاتی بر برنامه استراتژیک و رضایت شغلی کارکنان درشرکت برق منطقه ای استان سیستان و بلوچستان
۱۳۵. بررسی تاثیر بودجه ریزی عملیاتی بر برنامه استراتژیک و رضایت شغلی کارکنان در شرکت برق منطقه ای استان سیستان و بلوچستان
۱۳۶. بررسی تاثیر تجارت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد در شعب بانک قرضالحسنه رسالت زاهدان
۱۳۷. بررسی رابطه بین مولفه های سلامت سازمانی، اعتماد سازمانی و مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان
۱۳۸. بررسی تاثیر مولفه های سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان جهاد کشاورزی سراوان
۱۳۹. اثرات ساختار سازمانی بر مدیریت کیفیت سخت و نرم در دانشکده فنی فرخی سیستانی
۱۴۰. بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین در شکل گیری آوای سازمانی در بین کارکنان دانشگاه های شهرستان کازرون
۱۴۱. بررسی رابطه بین مهارتهای کوانتومی مدیریت و اثربخشی رهبری در سازمان های کوانتومی
۱۴۲. بهروری و کنترل مدیریت در بخش دولتی
۱۴۳. ارزیابی عملکرد شهرداری تویسرکان با استفاده از مدل تعالی سازمانی (EFQM)
۱۴۴. بررسی موانع اجرایی پیاده سازی قانون تامین اجتماعی در حوزه خدمات درمانی (استان قزوین)
۱۴۵. تاثیر ابعاد استراتژیک مدیریت کیفیت جامع در بهبود عملکرد مالی دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس)
۱۴۶. تاثیر ابعاد تاکتیکی مدیریت کیفیت جامع در بهبود عملکرد مالی دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس)
۱۴۷. تاثیر ابعاد عملیاتی مدیریت کیفیت جامع در بهبود عملکرد مالی دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس)
۱۴۸. تاثیر یادگیری سازمانی و ابعاد آن بر بهبود عملکرد مالی دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس)
۱۴۹. بررسی تاثیر رهبری تغییر بر تعهد به تغییر با نقش میانجی رضایت شغلی (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی)
۱۵۰. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کارآفرینی ورزشی از دیدگاه مدیران و کارآفرینان
۱۵۱. بررسی مشارکت مشتری در عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری (مورد مطالعه: شرکت فنی حفاظتی رهیاب نور)
۱۵۲. تببین و مروری بر سازمان های استعداد محور: با محوریت مهارت و انگیزش کارکنان
۱۵۳. بررسی خود مدیریتی کارکنان در سازمان های مجازی
۱۵۴. بررسی تاثیر سازگاری شغلی بر فلات زدگی شغلی با نقش میانجی تناسب فرد- شغل و تناسب فرد- سازمان موردمطالعه: بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین (سازمان تامین اجتماعی)
۱۵۵. بررسی تاثیر ناسازگاری نمادین، تجربه منفی گذشته و ناسازگاری ایدئولوژیک بر تبلیغات شفاهی منفی، مقابله با برند و اجتناب از برند با نقش نفرت از برند (مورد مطالعه: مشتریان خودروی)چینی
۱۵۶. درک رفتار رهبری تحول آمیز در پرستاران بیمارستان های تامین اجتماعی
۱۵۷. مشارکت مردمی در نوسازی و بهسازی محله بلاغی (بافت قدیم قزوین) با تاکید بر گردشگری
۱۵۸. بررسی و رتبه بندی جاذبه های گردشگری شهر لار با استفاده از مدل تصمیم گیری چند معیاره
۱۵۹. نقش آموزش دانش آموزان در توسعه گردشگری شهر لار
۱۶۰. Investigate the effect of Exchange-rate on International Tourism Market in Iran: Quantile Approach
۱۶۱. نقش تورهای مجازی آنلاین در شکل گیری تصویر مقصد مجازی
۱۶۲. شناسایی آثار تغییرات نرخ سود بر ثبات اقتصادی و سلامت بانکی
۱۶۳. سیاست پولی و پول دیجیتال
۱۶۴. تاثیر توسعه مالی و تجارت خارجی بر سودآوری در بانکها تجاری: رویکرد GMM
۱۶۵. تاثیر نوآوری فناورانه و تحقیق و توسعه بر مصرف انرژی در کشور ایران
۱۶۶. تاثیر تحقیق و توسعه و نوآوری فناورانه بر ارزش افزوده بخش صنعت کشور ایران
۱۶۷. کودکان و رفتارهای اقتصادی
۱۶۸. تاثیر نوسانات تورم بر سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشورهای OECD
۱۶۹. تاثیر دسترسی به آموزش و فنآوری اطلاعات و ارتباطات بر نابرابری درآمدی
۱۷۰. اثر پایه پولی بر نرخ تورم در ایران
۱۷۱. سیاست های پولی با نرخ بهره منفی: جداکردن پول کاغذی و دیجیتالی
۱۷۲. The Effect of Economic, Financial, and Political Risks on Foreign Direct Investment in the Selected Countries of the MENA Region
۱۷۳. واکاوی نقش علی تحریم ها بر نوسانات نرخ ارز در ایران (مطالعه ی طولی: سال های ۱۳۹۶-۱۳۵۹)
۱۷۴. بررسی نقش تجارت و رشد صادرات بر فرصت های شغلی زنان در کشورهای منتخب
۱۷۵. تاثیر خصوصی سازی بر عملکرد شرکت های آب و برق منطقه ای شهر کرمان
۱۷۶. بررسی نقش استفاده از شبکه های اجتماعی در مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد کسب و کاری رضایت بخش با توجه به نقش میانجی مهارت های اجتماعی در شرکت ایران خودرو
۱۷۷. بررسی تاثیر خصوصی سازی در صنعت بیمه بر عملکرد بیمه در ایران
۱۷۸. بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و سرمایه اجتماعی با فضیلت سازمانی
۱۷۹. سطح بندی عوامل مدیریت دانش در مدیریت زنجیره تامین پایدار با استفاده ازتکنیک ISM (مطالعه موردی: شرکت نیروگاه شهید سلیمی نکا)
۱۸۰. مطالعه تاثیر یادگیری سازمانی بر مدیریت جانشین پروری با نقش تعدیل گری تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شهرداری زاهدان)
۱۸۱. تاثیر اینترنت اشیاء در حوزه حمل و نقل شهری در شهر تهران
۱۸۲. شناسایی و بهبود ناهمگنی مشاهده نشده در مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM): با روش آمیخته متناهی FIMIX-PLS
۱۸۳. پارادایم کوانتومی در مقابل پارادایم سمی در مدیریت
۱۸۴. تاثیر مدیریت ریسک بر اجرای موفق فرایند توسعه محصول جدید و بهبود مزیت رقابتی
۱۸۵. بررسی رابطه بین تعهد برند و اعتماد برند با توجه به نقش میانجی ارزش درک شده (مورد مطالعه: مشتریان گروه صنعتی کاوه ساوه)
۱۸۶. اثر رقابت پذیری بر فضای کسب و کار در منتخبی از کشورهای اسلامی
۱۸۷. استانداردسازی غیرمستقیم و تجزیه شاخص تمرکز در بهره مندی از خدمات سلامت
۱۸۸. تاثیر شوک درآمدی نفت بر صادرات غیرنفتی کشور به تفکیک بخش های عمده
۱۸۹. بررسی ترکیب صادراتی کشور و رابطه آن با رشد اقتصادی با نگاهی به سند چشم انداز
۱۹۰. برآورد صادرات غیرنفتی کشور و تطبیق آن با اهداف کمی برنامه ششم توسعه
۱۹۱. شناسایی عوامل موثر بر سرمایه گذاری خارجی در شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی با اولویت بندی تاپسیس فازی
۱۹۲. بررسی توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها بر مبنای تحقیق و توسعه
۱۹۳. مروری بر اقتصاد سرگرمی و ارتباط آن با صنایع مختلف در ایران
۱۹۴. بررسی اثر مالکیت بخش خصوصی بر بهروری کل عوامل در بخش صنعت ایران
۱۹۵. آزادسازی تجاری و سرمایه گذاری مستقیم خارجی راهکار رشد و توسعه اقتصادی ایران
۱۹۶. نقش توسعه بیمه در بازار سرمایه
۱۹۷. نقش بازارهای مالی در تامین منابع مالی (با تاکید بر بازار سرمایه و بیمه)
۱۹۸. نقش حمایت از کالای ایرانی در توسعه اقتصادی کشور
۱۹۹. بررسی پویای قیمت مسکن جوانان در کلانشهرها با رویکرد سیستم داینامیکی (مطالعه موردی شهر تهران)
۲۰۰. بررسی راهکارهای ایجاد درآمدزایی پایدار در شهرداری در جهت تقویت بنیه اقتصادی شهر
۲۰۱. کاربرد مدل MESSAGE در حوزه انرژی
۲۰۲. تاثیر تولید انرژی برق از انرژی های تجدیدپذیر و ناپذیر بر انتشار دی اکسید کربن درکشور ایران (باتاکید بر انرژی هسته ایی)
۲۰۳. بررسی رابطه علی عملکرد زیست محیطی و اقتصادی شرکت های نفت و پتروشیمی
۲۰۴. تاثیر آموزش حسابداری و تجربه کاری بر هوش هیجانی
۲۰۵. تاثیرکیفیت حاکمیت شرکتی بررعایت الزامات افشای اجباری در شرکت های خاکستری
۲۰۶. رابطه بین عدم مسئولیت اجتماعی شرکتی و بازده تخصیص سرمایه شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
۲۰۷. ارتباط بین توانایی مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری
۲۰۸. کاربرد شبکه های عصبی مصنوعی در حسابداری
۲۰۹. Accounting Ethics in the Process of technological and environmental changes
۲۱۰. عوامل فرار مالیاتی در ایران
۲۱۱. بررسی رابطه بین کیفیت هیات مدیره و مالیات پرداختی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۱۲. بررسی نقش حاکمیت شرکتی بر مدیریت بحران مالی در شرکتهای واقع در پارک علم و فناوری شهر زاهدان
۲۱۳. بررسی عوامل موثر بر موفقیت های مالی تعاونی های اعتبار(مطالعه موردی: تعاونی های اعتبار استان سیستان و بلوچستان)
۲۱۴. بررسی نقش محتوای اطلاعاتی صورت های مالی موقت تجدید ارائه شده بر مدیریت سود
۲۱۵. مدیریت دارایی و بدهی بانک با استفاده از برنامه ریزی تصادفی و بهینه سازی مارکویتز (مورد مطالعه: بانک مهر اقتصاد)
۲۱۶. بررسی تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی و رشد شرکت بر رابطه بین اهرم مالی و سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۱۷. تاثیر تمرکز مالکیت و محدودیت های مالی بر ارتباط بین وام های درون گروهی و حساسیت نگهداشت وجه نقد به جریان های نقدی
۲۱۸. رابطه کیفیت سود و سود تقسیمی در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
۲۱۹. ارزیابی عملکرد شهرداری تویسرکان با استفاده از مدل کارت امتیاز متوازن (BSC) و مدل تعالی سازمانی (EFQM)
۲۲۰. مطالعه کمی تاثیر ویژگی های کمیته حسابرسی بر رابطه بین محافظه کاری حسابداری و دوره تصدی حسابرس
۲۲۱. بررسی رابطه بین کیفیت حسابرسی، تامین مالی بدهی و مدیریت سود
۲۲۲. بررسی رابطه بین نگهداشت وجه نقد و هزینه های نمایندگی با در نظر گرفتن نظارت بیرونی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۲۳. تاثیر مالکیت مدیریتی بر رابطه بین ظرفیت استقراضی و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
۲۲۴. اندازه شناسی و اقتصاد خانوار
۲۲۵. نوسان نرخ ارز، تولید ناخالص و نرخ تورم بر سود شرکتی
۲۲۶. بررسی آثار خروج انگلستان از اتحادیه اروپا و تاثیر آن بر اقتصاد جهانی
۲۲۷. عکس العمل بازار سرمایه به مدیریت تغییرزمان اعلان سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۲۸. تئوری بازی در مسئله برجام
۲۲۹. اثرات جانبی (خارجی) مثبت و منفی
۲۳۰. بررسی اثر پایانه های فروش بر بازده دارایی و حقوق صاحبان بانک های منتخب خصوصی ایران
۲۳۱. نقش سرمایه گذاری در بانکداری الکترونیک بر بهره وری بانک ها منتخب دولتی و خصوصی
۲۳۲. بررسی اثر تحریم های اقتصادی بر تورم (مطالعه موردی: ایران)
۲۳۳. آژانس های کاریابی خصوصی در اسپانیا و سوئد
۲۳۴. بررسی جایگاه حقوقی موسسه های اعتباری غیربانکی در نظام مالی ایران
۲۳۵. بررسی رابطه بین همزمانی قیمت سهام و حق الزحمه حسابرسی با استفاده از مدل قیمت گذاری حسابرسی
۲۳۶. واکنش انحراف نرخ رشد واقعی از نرخ رشد پایدار نسبت به اطلاعات مالی
۲۳۷. بررسی تاثیر حاکمیت شرکتی بر سطح معیشت جامعه
۲۳۸. جایگاه اطلاعات در حسابداری
۲۳۹. ارایه مدلی بر پایه ی تجربه مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی در بانک شهر (مطالعه موردی:شعب بانک شهر استان تهران)
۲۴۰. پیش بینی حق الزحمه حسابرسی با استفاده ار الگوریتم های داده کاوی
۲۴۱. بررسی تاثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت حسابرسی و محتوای اطلاعات اعلامیه های سود خالص
۲۴۲. بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی بر محتوای اطلاعاتی اعلامیه های سود خالص
۲۴۳. مدیریت دانش و بهره وری منابع انسانی
۲۴۴. چابکی سازمان و هوش کسب و کار
۲۴۵. مقایسه رفتار شهروندی سازمانی پرستاران شاغل در بیمارستان های دولتی و غیر دولتی منتخب شهر تهران
۲۴۶. ارزیابی کیفیت داده های پژوهشی به کمک نمودار کنترل مشاهدات انفرادی
۲۴۷. مروری جامع بر طبقه بندی، پارامترها، عناصر و کاربردپذیری مدل های هزینه های کیفیت
۲۴۸. طراحی مدل ساختاری تفسیری عناصر هزینه های کیفیت در شرکت های سیستم حمل و نقل هوشمند (ITS) (مطالعه موردی: شرکت آیرود الکترونیک آریا)
۲۴۹. به کارگیری تریز به جهت رفع مشکل امنیت پارک های شهری
۲۵۰. مفهوم کارآفرینی درقرآن واحادیث پیامبراسلام (سنت وسیره پیامبر چه نکاتی را بیان می کند )