عمومی | پژوهشگاه فضایی ایران

بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از پژوهشکده رانشگرهای فضایی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  و امام جمعه تبریز در این بازدید اظهار نمودند: رمز موفقیت امروز، مرهون توجه به حوزه پژوهش، علم و فناوری و پیوند آن با دانشگاه است.

ایشان با بیان اینکه کار پژوهشگران پژوهشکده رانشگرهای فضایی قابل تقدیر و ارزشمند است، گفتند: وجود این دانشمندان جوان مایه افتخار برای کشور و موجب برکت و دلگرمی مردم است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بیانات خود در مورد دستیابی به فناوری‌های فضایی، به لزوم خودباوری و ایمان داشتن به توان داخلی تاکید نمودند. امام جمعه تبریز افزودند: امروز، در کشور ، علم و فناوری رو به قله‌های ارتقاء در حال حرکت است و دشمنان کشور بخاطر دستیابی به این علم هست که در جهان احساس برتری می‌کنند و متخصصان ما باید با تمام توان در توسعه علمی و فناوری کشور بکوشند.

در این بازدید، دکتر حسن رضایی حقیقت، رئیس پژوهشکده رانشگرهای فضایی با تقدیر و تشکر از ایشان به خاطر حضور در پژوهشکده و توجهشان به توسعه علمی و فناوری میهن اسلامیمان، گزارشی از دستاوردهای پژوهشگاه فضایی در حوزه توسعه فناوری فضایی و برنامه‌های آتی این پژوهشکده ارائه نمود.