عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

گشایش نمایشگاه دستاوردهای هنری کارآموزان کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه محقق اردبیلی

نمایشگاه دستاوردهای هنری کارآموزان کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه محقق اردبیلی در تابستان ۱۳۹۸ در محل سالن نمایشگاهی ساختمان آیت الله مشگینی گشایش یافت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم گشایش این نمایشگاه وجود گروه هنر و اساتید هنرمند در این حوزه را از افتخارات دانشگاه محقق اردبیلی عنوان کرد و گفت: مجموعه کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه با ۲۳ کانون تحت مدیریت اساتید و هنرمندان برجسته فعال هستند.
وی با اشاره به فعال بودن کانون های فرهنگی و هنری در تابستان سالجاری، افزود: فعالیت در انجمن های علمی و کانون های فرهنگی و هنری دانشجویان را برای ورود کارآمد به جامعه آماده می کند.
فنی اصل با بیان اینکه درآمد حاصل از فروش این محصولات هنری صرف کانون های فرهنگی و هنری خواهد شد، ابرازامیدواری کرد: به جایی برسیم که دانشجویان در کنار تحصیل خود، یک یا دو هنر را نیز فرابگیرند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی خطاب به دانشجویان گفت: این محیط برای شما در دانشگاه آماده شده تا استقبالی قوی و موثر داشته باشید.
دکتر فرشاد کیوان بهجو مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه محصولات ارائه شده در این نمایشگاه دستاورد و حاصل دوره های مهارتی تابستان کانون های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه است، گفت: در حلقه مدیریتی بعد از هر اقدامی باید به دستاورد برسیم و بعد از هر دستاوردی به افتخار و امروز حلقه دوم را در دانشگاه شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۳۳ اثر در رشته های طراحی، نقاشی روی بوم، نقاشی روی سفال، معرق، ویترای، چرم دوزی و خطاطی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است، افزود: این نمایشگاه به مدت دو روز طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۸ و ۲۹ مهرماه برگزار می شود.