عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

برگزاری کارگاه آموزشی خرما در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس

برگزاری کارگاه آموزشی خرما در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس

به گزارش روابط عمومی پردیس آموزش کشاورزی جهرم در مورخ ۲۴/۰۷/۱۳۹۸ و ۲۵/۰۷/۱۳۹۸ کارگاه آموزشی خرما در اتاق بازرگانی شیراز برگزار گردید. این کارگاه که با همکاری بنیاد بهره وری گمبا، شرکت شهرک های صنعتی فارس، اتاق بازرگانی، سازمان جهاد کشاورزی فارس و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس تشکیل گردید.

در این کارگاه که همزمان با دومین نمایشگاه بین المللی خرما (۲۳ لغایت۲۶ مهرماه) در شیراز برگزار گردید دکتر حمیدزرگری عضو هیات علمی و رئیس ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی جهرم با عنوان توصیه ارقام تجاری و بازارپسند خرما و خانم دکتر مفتون آزاد عضو هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس با عنوان پس از برداشت خرما و آقای دکتر شجری عضو هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس در رابطه با صادرات خرما  و دیگر استاتید نیز به سخنرانی پرداختند.

این کارگاه آموزشی به مدت دو روز از ساعت ۳۰/۹ لغایت ۱۴ با حضور کارشناسان، تجار، صنعتگران و باغداران پیشرو از شهرستان های خرماخیز فارس و کشور در اتاق بازرگانی شیراز برگزار گردید و عصرها نیز از ساعت ۱۶لغایت ۲۱ از دومین نمایشگاه خرما و صنایع وابسته در نمایشگاه  بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز بازدید نمودند. آقای دکتر زرگری  از ساعت ۱۶ لغایت ۲۱ عصر مورخ ۲۴/۰۷/۱۳۹۸ در غرفه جهاد کشاورزی فارس در نمایشگاه حضور یافت و به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دادند.