عمومی | دانشگاه لرستان

برگزاری جشن پایان سال برای کارکنان دانشگاه لرستان توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان


جشن پایان سال (ویژه کارکنان دانشگاه) را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، با حضور هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه، برگزار کرد.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه، دکتر محمد جعفری، معاون دانشجویی دانشگاه، دکتر حجت‌اله یونسی در این جشن حضور یافتند و به پرسش‌های کارکنان، پاسخ دادند.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر عزیزی، سال نو را پیشاپیش به جامعه دانشگاهیان دانشگاه لرستان شادباش گفت و از تلاشهای کارکنان دانشگاه لرستان در مدت یک سال گذشته، سپاسگزاری کرد.

دکتر عزیزی توضیح داد:«سند راهبردی دانشگاه لرستان برای افق 1404 تهیه شده است که نوعی نقشه راه برای دانشگاه در همه زمینه‌های آموزشی و پژوهشی است».

وی تصریح کرد:«تیم مدیریتی دانشگاه لرستان از هرگونه انتقاد و پیشنهاد سازنده استقبال می‌کند و تلاش این تیم نیز آن است تا مشکلات معیشتی کارکنان دانشگاه لرستان و سایر مشکلات دانشگاه، رفع شوند و در این مسیر، گام برداشته و اقدامات اثربخشی نیز انجام شده است».

وی چند نمونه از برنامه‌های زیرساختی دانشگاه لرستان برای سال 97 را توضیح داد:

_ شروع ساخت ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان؛

_ شروع ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان که با همکاری و پیگیری تیم مدیریتی دانشگاه و نمایندگان خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، اجرایی خواهد شد و فاصله دانشگاه تا شهر را چند کیلومتر کاهش خواهد داد؛

_ شروع ساخت خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان پسر دانشگاه لرستان و دیگر اقدامات که در جهت تداوم زیرساخت‌سازی کیفی در دانشگاه لرستان در سال 97 است.  مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی نیز در این جشن که برای تقدیر از کارکنان دانشگاه لرستان برگزار شد از زحمات کارکنان دانشگاه تشکر کرد و پیشاپیش، عید نوروز را به آنها شادباش گفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد:«فضای دانشگاه لرستان یک فضای صمیمی مبتنی بر تعامل است که البته مطالبات و انتقادات هم در این فضا، مطرح شده و می‌شوند».

وی افزود:«بنده نزدیک به هفت سال در این مسئولیت به مردم باصفای لرستان خدمت کرده‌ام و تلاشم این بوده است که در حوزه اختیاراتم، تا جایی که بتوانم در پیگیری و رفع مشکلات، انجام وظیفه کنم».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان، اظهار داشت:«اینگونه جلسات را باید تداوم بخشید و پرسش و پاسخ کارکنان با هیئت رئیسه دانشگاه تقویت شود».

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی توضیح داد:«نوروز، انسان را به یاد روز قیامت می‌اندازد که دوباره حیات ایجاد می‌شود؛ انسان هم می‌میرد و دوباره در روز قیامت زنده می‌شود».

وی ادامه داد:«فصل بهار 97 با بهار معنویت که ماههای رجب، شعبان و رمضان است تداخل پیدا کرده و این تداخل، یک امر بسیار نیکوست».

در این جشن، هنرمند لرستانی، افشین چگنی به اجرای برنامه‌های طنز و شاد پرداخت.

سپس، نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد فاطمه زهرا (س) دانشگاه لرستان برگزار شد و کارکنان، ضیافت ناهار را مهمان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان بودند.

تاریخ جشن: یکشنبه 27 اسفندماه.

مکان: سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان.