عمومی | دانشگاه صنعتی کرمانشاه

برگزاری جلسه ارزیابی و تحلیل عملکرد دانشگاه صنعتی کرمانشاه در سال ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، روز شنبه مورخ۲۶ اسفند ماه ۱۳۹۶، جلسه ارزیابی و تحلیل عملکرد و فرآیند کاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه در سال ۹۶، با حضور ریاست، معاون اداری و مالی و دبیران کمیته های تخصصی مرتبط با مسائل مدیریتی و اداری دانشگاه و همچنین آقای عزیزی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و خانم مقدسی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی استان در محل اتاق جلسات دانشکده انرژی دانشگاه برگزار شد.

.

بر پایه این گزارش در ابتدای این جلسه دکتر اختری، ریاست دانشگاه، به تشریح برخی از اقدامات انجام شده دانشگاه در حوزه تحول اداری پرداخت و همچنین در همین راستا نیز دکتر مرادی، معاون اداری و مالی دانشگاه، ضمن تأکید بر پیگیری جدی دانشگاه در برنامه های تحول اداری، از اهمیت بکارگیری توان و پتانسیل اعضای جدید در کارگروه های تخصصی سخن گفت.

.

در ادامه دبیران کمیته های اداری دانشگاه از جمله دبیر کمیته اصلاح ساختار سازمانی، دبیر کمیته دولت الکترونیک، دبیر کمیته شفافیت مالی، دبیر کمیته بهبود فضای کسب و کار، دبیر کمیته سلامت روانی، دبیر کمیته سرمایه انسانی و دبیر کار گروه توسعه مدیریت ضمن بیان دغدغه ها و موانع کاری در سال جاری، به تفصیل گزارشی از عملکرد و فرایند کاری دانشگاه در سال ۹۶ و سال آتی پرداختند.

.

در آخر عزیزی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، ضمن اشاره به اعلام  نتایج ارزیابی سازمان ها در جشنواره شهید رجایی، از شفاف سازی و اهمیت مستند سازی در عملکرد و فرایند کاری دانشگاه سخن گفت و عنوان کرد: نقاط قوت و ضعف یک مجموعه بر اساس همین مستند سازی هاست که مشخص می شود. ایشان همچنین یادآور شد: ارزیابی عملکردها و فرآیند کاری یک سازمان در راستای آسیب شناسی به نوبه خود باعث پیشرفت آن سازمان در سال های آتی می شود.

.

.