عمومی | دانشگاه صنعتی کرمانشاه

نشست صمیمانه ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه با مدیران و کارکنان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، روز یکشنبه مورخ ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۶، در آستانه سال نو نشست صمیمانه ریاست و هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی کرمانشاه با مدیران و کارکنان دانشگاه در محل اتاق جلسات دانشکده انرژی برگزار شد.

.

بنابراین گزارش در ابتدای این نشست دکتر اختری، ریاست دانشگاه، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، با ابراز خرسندی از آهنگ رو به رشد دانشگاه به سوی توسعه و شکوفایی، ازتلاش همه همکاران در دو حوزه هیأت علمی و کارکنان تشکر کرد. ایشان با اشاره به رویکرد دولت در جهت خودکفا بودن دانشگاه ها، حرکت به سمت کیفی سازی را از برنامه های پیش روی دانشگاه خواند.

.

وی ضمن برشمردن شاخص های مثبت دانشگاه در بخش های پژوهشی، دریافت مجوز پذیرش دانشجوی بین المللی را از اتفاقات خوب دانشگاه در سال ۹۶ دانست .

.

ریاست دانشگاه ابراز کرد: آنچه امروزه در دانشگاه صنعتی کرمانشاه شاهد آن هستیم، بدون شک حاصل تلاش صادقانه همه همکاران گرامی می باشد.

.

در ادامه این نشست، کارکنان دانشگاه به بیان دغدغه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و همچنین به پاس تلاش و زحمات دو تن از همکاران دانشگاه، آقای علی رستمی، مرکزمشاوره و سرکارخانم مریم پزد، مسئول انجمن ها و تشکلات دانشجویی  دانشگاه صنعتی کرمانشاه با اهدای لوحی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

.

در پایان دکتر اختری، ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه برای همه همکاران، آرزوی سالی خوب همراه با سعادت و سربلندی از خداوند متعال خواستار شد.

.

.