عمومی | موسسه آموزش عالی شمس گنبد

چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در تربیت بدنی، علوم ورزشی و قهرمانی، با حمایت علمی این موسسه در حال برگزاری می باشد

چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در تربیت بدنی، علوم ورزشی و قهرمانی، با حمایت علمی این موسسه در حال برگزاری می باشد

به گزارش روابط عمومی  این رویداد در قالب همایش تربیت بدنی با حمایت علمی و همکاری اساتید این موسسه و سایر دانشگاههای کشور با مجوز از ISC در محل دانشگاه خوارزمی در مورخ آذر ۱۳۹۸ در حال برگزاری می باشد. لذا از کلیه علاقه مندان درخواست می شود نسبت به ارسال مقاله به این  کنفرانس تربیت بدنی با محورهای:مدیریت ورزشی،‌ فیزیولوژی ورزشی، آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی و رفتار حرکتی  مبادرت ورزند . جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس pe-ss.ir مراجعه گردد

با حمایت علمی و همکاری این موسسه  ششمین کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی عمران ، معماری و شهرسازی برگزار می گردد

به اطلاع علاقمندان می رساند این موسسه در نظر دارد در آذر ماه سال جاری رویدادی را  در قالب کنفرانس عمران ، معماری و مدیریت شهری در محل دانشگاه شهید بهشتی با همکاری سایر موسسات و دانشگاههای کشور مورد حمایت علمی قراردهد. از دانشجویان و اساتید محترم درخواست می گردد مقالات خود را به این کنفرانس ارسال نمایند همچنین جهت کسب اطلاعات تکمیلی به آدرس iccea.ir مراجعه گردد. لازم به توضیح است این کنفرانس با مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین پایگاه استنادی جهان اسلام ISC می باشد.

برگزاری رویداد علمی پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق، مکاترونیک با حمایت علمی دانشگاه

به اطلاع دانشجویان و اساتید محترم می رساند این رویداد علمی در قالب کنفرانس مهندسی برق و کنفرانس مهندسی مکانیک با حمایت علمی برخی از پژوهشگاهها و دانشگاههای معتبر در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در آذرماه امسال در حال برگزاری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس emtc.ir مراجعه نمایید. همچنین لازم به ذکر است کلیه مقالات این کنفرانس در ISC نمایه خواهند شد و دارای امتیاز پژوهشی می باشد.

با حمایت علمی و معنوی این دانشگاه صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری با حمایت علمی این دانشگاه و جمعی از پژوهشگاه ها و دانشگاههای معتبر کشور در آذر سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی  با حضور اساتید برجسته و فرهیخته، در قالب کنفرانس مدیریت و همایش حسابداری برگزار می گردد.لذا محققین گرامی می توانند مقالات خود را در وب سایت ma-conf.ir بارگذاری نمایند تا هم  از امتیازات پژوهشی بهره مند گردند و هم از مباحث مطرح شده در کنفرانس استفاده نمایند.این کنفرانس دارای کد  ۹۷۱۸۱۱۰۵۰۶  از پایگاه استنادی جهان اسلام می باشد.

برگزاری هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم کشاورزی  به همراه نمایشگاه غذای سالم از مزرعه تا سفره

با همکاری معاونت پژوهش دانشگاه، کنفرانس مذکور این رویداد در قالب همایش کشاورزی با همکاری سایر دانشگاهها در دانشگاه شهید بهشتی با کد ISC ۹۶۹۲۰-۹۸۱۹۰   درآذر ۱۳۹۸ برگزار می گردد. اساتید و دانشجویان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس afpiconf.ir مراجعه و نسبت به ارسال مقالات اقدام نمایند.این کنفرانس از isc مجوز نمایه سازی دارد. همچنین امکان چاپ مقالات در مجلات معتبر و ISI فراهم می باشد.

ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در شیمی و مهندسی شیمی با تاکید بر فناوری های بومی

ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در شیمی و مهندسی شیمی با تاکید بر فناوری های بومی با حمایت و همکاری دانشگاه برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی این رویداد علمی درقالب کنفرانس مهندسی شیمی و همایش شیمی در دانشگاه شهید بهشتی  با حمایت علمی و معنوی وزارت نفت و مجوز از وزارت علوم و ISC در آذر ۹۸ در حال برگزاری می باشد.از پژوهشگران گرامی دعوت می گردد جهت ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر به iccce.ir مراجعه نمایند. لازم به ذکر است این کنفرانس از حمایت علمی سازمان بسیج علمی کشور و دانشگاه ALU آمریکا و مرکز تحقیقات محیط زیست دانشگاه امیر کبیر و.. برخوردار است و مقالات برگزیده کنفرانس در مجلات علمی معتبر به صورت رایگان چاپ خواهد شد همچنین افراد فعال و پژوهشگران علاقه مند در صورت صلاحدید کمیته علمی جهت اخذ پروژه کسر خدمت به بسیج علمی کشور معرفی خواهند شد.

همکاری در ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

به گزارش همکاران در روابط عمومی رویداد مذکور با حمایت دانشگاهها و مراکز علمی معتبر کشور و اساتید فرهیخته در قالب کنفرانس کامپیوتر در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در آذر ۹۸ برگزار می گردد. مقالات این کنفرانس در سایت ISC با کد  ۲۶۰۷۲  – ۹۸۱۹۰   نمایه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس citconf.ir  مراجعه گردد.

معاونت پژوهش دانشگاه برگزار می نماید: هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مطالعات زبان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه  این رویداد در قالب کنفرانس زبان انگلیسی با کد اختصاصی از پایگاه استنادی جهان اسلام و مجوز از وزارت علوم در آذر ۹۸ در محل دانشگاه خوارزمی برگزار می گردد.از محققین دعوت میگردد جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس elsconf.ir مراجعه گردد.