عمومی | مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

برگزاری آئین توجیهی دانشجویان نوورود

چهار شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۷ - تعداد بازدید : ۳۹ چاپ خبر
اخبار دانشگاه برگزاری آئین توجیهی دانشجویان نوورود
آئین توجیهی دانشجویان نوورود مجتمع آموزش عالی اسفراین برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اسفراین، آیین توجیهی دانشجویان نو ورود مجتمع هم زمان با مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، با حضور دانشجویان نو ورود دانشگاه، رئیس و اعضا هیات رئیسه، مدیران و مسئولین مجتمع آموزش عالی اسفراین برگزار گردید.
در ابتدای مراسم دکتر مصطفی حیدری ریاست مجتمع ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به دانشجویان نو ورود به معرفی دانشگاه،زیر ساختها و امکانات و برنامه های پیش و روی مجتمع در سال تحصیلی جدید پرداختند.
رئیس  مجتمع آموزش عالی اسفراین در این مراسم  با اشاره به اینکه مجتمع آموزش عالی اسفراین علی رغم قدمت کم و نوپا بودن دارای امکانات و زیرساختهای خوبی در حوزه های آموزشی و پژوهشی،دانشجوئی و تربیت بدنی می باشد،اساتید جوان و توانمند و زیرساختهای مناسب و مجهز را از مهم ترین مزیت های مجتمع افزود و عنوان کرد:این مجتمع در قیاس با دانشگاه ها و موسسات نوپا دارای رشد بسیار خوب و مطلوبی در تمامی زمینه ها بوده است.
ایشان در ادامه با بیان اینکه دانشجویان باید در این فرصت چندساله که در دانشگاه حضور دارند علاوه بر درس به مهارت‌های اجتماعی و فرهنگی نیز دست پیدا کنند و خود را برای حضور فعال و نقش‌آفرین در جامعه پس از گذران دوره تحصیل آماده نمایند، زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در مجتمع آموزش عالی اسفراین، اعم از کانون‌های فرهنگی و هنری، اماکن ورزشی و تشکل‌های دانشجویی و ... این فرصت را به دانشجویان می‌دهد تا علاوه بر تحصیل بتوانند اوقات فراغت خود را در آن‌ها سپری کنند و خود را برای حضور در جامعه و نقش فعال در آن آماده کنند .
در ادامه تعدادی از مدیران مجتمع با حضور در جایگاه ضمن خیرمقدم به دانشجویان نو وررود به بیان توضیحات و نکاتی در خصوص واحدهای خود پرداخته که در این زمینه دکتر حاتمی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجوئی ، دکتر بهنام فر مدیریت آموزشی،دکتر پدیداران ،دکتر نائب زاده و دکتر ژرفی مدیران گروه ،دکتر دارابی مدیریت فرهنگی ،دکتر جوادی علمی رئیس مرکز مشاوره و آقای قربانی شیراز مدیریت دانشجوئی در مورد مسائل  مختلف حوزه ی آموزشیو پژوهشی،دانشجوئی،تربیت بدنی،فرهنگی و رفاهی دانشجویان توضیحاتی ارائه نمودند .
پخش کلیپ معرفی شهرستان اسفراین و معرفی دانشگاه و پذیرائی از دانشجویان نوورود از دیگر برنامه های این آئین توجیهی  بود.






منبع:
نوشته شده توسط: روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین
کلمات کلیدی: #مجتمع_آموزش_عالی_اسفراین
اخبار مرتبط
برگزاری آئین توجیهی دانشجویان نوورود آئین توجیهی دانشجویان نوورود مجتمع آموزش عالی اسفراین برگزار گردید
تمدید ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده با سوابق تحصیلی تمدید ثبت نام دانشجویان نو ورود پذیرفته شده با سوابق تحصیلی سال ۹۸ مجتمع آموزش عالی اسفراین
نحوه ثبت نام الکترونیکی و حضوری دانشجویان پذیرفته شده با سوابق تحصیلی سال ۹۸ نحوه ثبت نام الکترونیکی و حضوری دانشجویان جدیدالورود مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرفته شده باسوابق تحصیلی سال ۱۳۹۸ مجتمع اموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین
اطلاعیه در خصوص زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان سوابق تحصیلی ورودی ۱۳۹۸ اطلاعیه در خصوص زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان سوابق تحصیلی ورودی ۱۳۹۸ مجتمع آموزش عالی اسفراین


آخرین اخبار
پربازدید ترین ها
برگزاری آئین توجیهی دانشجویان نوورود چهار شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۷
گزارش تصویری ثبت نام دانشجویان نو ورود چهار شنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۶
تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴
تقویم آموزشی نیمسال اول ۹۸-۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۶
هفته ی سراهای دانشجوئی گرامی باد یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۳
تقویم آموزشی ترم تابستان سال تحصیلی ۹۷- ۹۶ یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰
تقویم آموزشی نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳