عمومی | دانشگاه علامه طباطبائی

با حضور وزیر امور خارجه همایش بین المللی «یکجانبه‌گرایی و حقوق بین‌الملل» در دانشگاه علامه برگزار می شود



با حضور وزیر امور خارجه همایش بین المللی «یکجانبه‌گرایی و حقوق بین‌الملل» در دانشگاه علامه برگزار می شود

همایش بین‌المللی یکجانبه‌گرایی و حقوق بین‌الملل با حضور دکتر محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه و دکتر کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشور و شخصیت های علمی و اجرایی داخلی و بین المللی دوشنبه ۲۹ مهر ماه جاری در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این همایش با هدف بررسی ابعاد مختلف موضوع یک جانبه گرایی در مسائل مختلف بین المللی، با مشارکت و کمک جامعه فرهیخته و فعال حقوقدانان بین‌المللی کشور و با حضور صاحبنظرانی از داخل و دیگر کشورها برگزار خواهد شد.
این همایش بین المللی با حضور میهمانان و شخصیت های برجسته علمی و اجرایی کشور و سفرای کشورهای روسیه، چین، آلمان و اتریش برگزار خواهد شد. سخنران مراسم افتتاحیه این همایش دکتر محمد جواد ظریف و در مراسم اختتامیه دکتر کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی سخنرانی خواهند داشت.
برگزاری چهار میزگرد تخصصی با عنوان های توسعه حقوق بین الملل و چندجانبه گرایی؛  یک جانبه گرایی و حقوق بین الملل اقتصادی؛ چند جانبه گرایی و آینده نظم بین الملل و نیز  یک جانبه گرایی و سرنوشت صلح و امنیت بین الملل از برنامه های این همایش یک روزه است.
لازم به ذکر است این همایش از ساعت ۸/۳۰ در محل سالن اجتماعات شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار خواهد شد.