عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

رونمایی از پوستر رویداد علمی دانشگاه خلاق (UMAup) در دانشگاه محقق اردبیلی

مراسم رونمایی از پوستر رویداد علمی (UMAup) در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم گفت: امیدواریم دانشجویان با بهره مندی از پتانسیل موجود در تیم طراحی این رویداد و وجود پشتیبانی مالی گسترده از طریق پارک علم و فناوری و مرکز رشد از طرح (UMAup) در جهت شکوفایی ایده های خود گام بردارند .
دکتر حبیب ابراهیم پور رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: این طرح در هفت مرحله اجرا خواهد شد و پس از مرحله هفتم نهایتاً ایده هایی که موفق شده اند، اما قابلیت تجاری کردن نداشته باشند هدیه ای به آنها تعلق خواهد گرفت، اما ایده های موفق تحت هدایت و شتاب دهی قرار گرفته و تقویت و تجاری خواهد شد .
دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز حمایت های ریاست دانشگاه را زمینه ساز برای پویایی این طرح عنوان کرد و افزود: سال گذشته هفت نفر از اعضای انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان عضو شورای انجمن های علمی کشوری انتخاب شده اند و مقام های متعدد کشوری نیز در سال های قبل توسط همین عزیزان کسب شده است .
دکتر معراج شرری مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز تاکید کرد: رویداد علمی دانشگاه خلاق (uma up) منطبق با بسته خط مشی نسل دوم انجمن های علمی بوده و در عین حال همسو با نسل چهارم دانشگاه ها و رویکردی جامعه محور داشته که هدف نهایی آن، ایجاد زمینه برای حل مساله است .
دکتر برومند صلاحی رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه مرکز رشد در کنار پارک علم و فناوری از ایده های فوق پشتیبانی خواهد کرد، گفت: تمرین ایده پردازی و خلاقیت آفرینی راه را برای مطرح کردن ایده های برتر باز خواهد کرد .
گفتنی است در ادامه دکتر علی روشنیان فرد استادیار گروه مهندسی بیوسیستم دانشگاه محقق اردبیلی و حسین واثق دانشجوی دکتری دانشگاه تبریز از طرحان و عضو تیم راهبری این رویداد به معرفی کامل این رویداد علمی پرداختند و در پایان این مراسم از پوستر دانشگاه خلاق UMAup رونمایی و از دانشجویان علاقمند جهت شرکت در کارگاه های رشد و خلاقیت، طرح دانشگاه خلاق UMAup ثبت نام به عمل آمد.