مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

کمک‌هزینه تحصیلی بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف برای ۵۰۰ نفر از دانشجویان

به گزارش روابط عمومی، دکتر فوژان صباحی مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه با اعلام این خبر افزود: اعطای کمک‌هزینه‌ی تحصیلی ۵۰۰ دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف توسط نیکوکاران از آبان ماه ۱۳۹۸ عملیاتی خواهد شد و همه‌ی عزیزانی که تمایل دارند دانشجویان را بورسیه کنند می‌توانند در این پویش شرکت کنند و برای توسعه آموزش عالی به این حرکت خیرخواهانه بپیوندند.
وی افزود: شرایط و شیوه‌نامه دریافت بورسیه‌ی کمک‌هزینه‌ی تحصیلی بنیاد حامیان دانشگاه شریف، در آینده نزدیک توسط معاونت دانشجویی دانشگاه تدوین و اعلام خواهد شد. این حمایت از نوع پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی بوده و ماهانه ۲ میلیون ریال (برای ۱۰ماه در طی یک سال تحصیلی) به‌حساب هر یک از دانشجویان معرفی‌شده توسط معاونت دانشجویی واریز خواهد شد.
دکتر صباحی یادآور شد؛ بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف که فعالیت خود را به همت جمعی از نیکوکاران علاقه‌مند به رشد و شکوفایی آموزش عالی در کشور از زمستان ۱۳۹۷ آغاز کرده، اقدامات متنوع و متعددی را در ارتباط با توسعه فضای فیزیکی و کمک به فعالیت‌های آموزشی و رفاهی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف انجام داده است. این بنیاد باهدف بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیرین و واقفان، دانش‌آموختگان و دوستداران دانشگاه، ساماندهی فعالیت‌های نیکوکارانه و تشویق و ترغیب نیک‌اندیشان در تقویت و گسترش زیرساخت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه را در دستور کار خود دارد. و در این راستا، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان واجد شرایط، یکی از برنامه‌های بنیاد حامیان به شمار می‌رود.
نیکوکاران علاقه‌مند برای شرکت در این پویش می‌توانند با تلفن‌های تماس بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف به شماره ۱۲-۰۲۱۶۶۰۸۲۸۱۰ تماس بگیرند.