عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم

تاکید دکتر قدیر بر نظارت بیشتر مواد غذایی و دارویی



سرپرست جدید معاونت غذا و دارو معارفه شد
تاکید دکتر قدیر بر نظارت بیشتر مواد غذایی و دارویی

طی مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم،
دکتر احمدزاده به‌عنوان سرپرست جدید معاونت غذا و دارو معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر محمدرضا قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه معاونت غذا و دارو گفت: در این معاونت نیاز است تا همواره پایش مداوم و اساسی در کارها باشد و نظارت‌ها به‌صورت مستمر باشد.

وی ابراز داشت: در هر نظارتی قطعاً چالش و اعتراض‌هایی نیز وجود دارد که نباید توجه کرده و با دقت و حساسیت خاص در راستای نظارت‌ها گام بردارید.

دکتر قدیر ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر نیک آزما معاون سابق غذا و دارو گفت: تغییرات در سیستم باعث پویایی شده و امیدواریم با حضور دکتر احمدزاده که از مدیران باسابقه و کارآمد است در راستای ارتقا و رشد گام برداریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم بابیان اینکه ۷۰۰ کارخانه و کارگاه تولید و عرضه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در قم وجود دارد گفت: انتظاری که از معاونت غذا و دارو می‌رود این است که با نظارت مناسب در راستای گسترش بهره‌وری گام بردارد.

همچنین دکتر نیک آزما معاون سابق غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های این معاونت گفت:  معاونت غذا و دارو باکار نظارتی خود، دارای حساسیت بسیاری است و همواره زیر ذره‌بین افراد و دستگاه‌های مختلف است.

وی تصریح کرد: در امر غذا و دارو با توجه به اهمیتی که در کارها وجود دارد با حداکثر دقت هم نظارت‌ها و هم توزیع و تامین دارو در حال انجام است و امیدواریم که در دوره جدید اقدامات با موفقیت ادامه یابد.

دکتر مجتبی احمدزاده سرپرست جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیز در این جلسه گفت: به اعتقاد بنده حوزه غذا و دارو حساس‌ترین و وسیع‌ترین حوزه نظارتی دانشگاه است و مهم‌ترین کار و هدف در این حوزه، راهبری و برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، نظارت، پایش و پیگیری و اجرا است.

وی تاکید کرد: توجه به رعایت اخلاق در برخورد، رعایت قانون و شرع مقدس اسلام ازجمله مسائل مهمی است که باید همانند گذشته اجرایی شود و اگر این اجرایی شود شاهد رسیدن به نتایج مطلوب و ارتقا ایمنی غذا و دارو و آرایشی و بهداشتی خواهیم بود.

در پایان این جلسه از زحمات یک‌ساله دکتر نیک آزما قدردانی و دکتر احمدزاده به‌عنوان سرپرست جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم، معرفی شد.