عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

جلسه اعتباربخشی موسسه ای دانشکده پزشکی گرگان برگزار گردید


جلسه اعتباربخشی و پایش درون سازمانی به منظور بررسی مستندات و اقدامات اصلاحی استانداردهای اعتبار بخشی موسسه ای و تشکیل حوزه های پاسخگو ستادی برای ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته با حضور رییس دانشکده، معاونین آموزشی دانشکده، مسئول بسته های اعتباربخشی دانشکده و سرپرست E.D.O. دانشکده، مسئولین بسته‌ اعتباربخشی دانشکده، نماینده اعضای هیات علمی و کارشناسان بسته‌ اعتباربخشی دانشکده و مسئول آموزش دانشکده پزشکی گرگان با توجه به اهمیت موضوع ساماندهی و پیگیری و انجام اعتبار بخشی موسسه ای در حوزه فعالیت های آموزشی تشکیل گردید .
دکتر  تازیکی رییس دانشکده پزشکی با اشاره به مزایای اعتبار بخشی گفت: آموزش پزشکی در راستای عمل به ماموریت اصلی خود که اعمال نظارت و کنترل جهت اطمینان از ارائه خدمات آموزشی کیفی، ایمن و مبتنی بر شواهد علمی روز بوده، جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به گیرندگان خدمت می تواند از طریق ارزیابی عملکرد و اعتبار بخشی در انجام این مهم بهتر عمل نماید. ایشان ضمن بیان اهداف بسته های مرتبط اعتباربخشی، ادامه روند اجرایی مطلوبتر را از اعضای مختلف بسته های اعتباربخشی خواستار شد .
دکتر  حسینی معاون آموزشی و مسئول پیگیری فرایند اعتبار بخشی حوزه آموزش دانشکده ضمن ارائه گزارش فعالیت های انجام گرفته گفت: هدف از این جلسه اطلاع و یکسان سازی اقدامات انجام شده در راستای تحقق مصوبات اعتبار بخشی و ادامه روند آن می باشد .
دکتر  یوسفی مسئول بسته طرح تحول و اعتباربخشی درون سازمانی دانشکده به ارائه گزارش موارد مختلف انجام گرفته تاکنون، پرداخته و مستدات خود را ارائه داد .
در این جلسه ضمن اعلام مسئول هر یک از بسته های اعتباربخشی به بیان اقدامات صورت گرفته در راستای دستیابی به استانداردهای اعتبار بخشی، چالش های پیش رو و راهکارهای پیشنهادی جهت اصلاح پرداخته شد .
در پایان مقرر گردید مسئولین و کارشناسان بسته‌های طرح تحول و اعتباربخشی دانشکده جهت بروزرسانی اطلاعات، بازنگری مستندات حوزه مربوطه، مشکلات موجود و راهکارهای پیشنهادی اقدامات لازم را اعمال نمایند.