عمومی | دانشگاه شاهد

بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و دکتری تخصصی دستیاری دندانپزشکی سال ۹۸

به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه، برنامه بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد (گروه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) و دکتری تخصصی دستیاری دندانپزشکی سال ۱۳۹۸ دانشگاه شاهد اعلام شد.


گروه ساعت دقیق مراجعه روز و تاریخ مراجعه
خانم ها و آقایان ۱۴
یکشنبه
۱۳۹۸ /۷/۲۸

نکات مهم:
۱ آن دسته از داوطلبانی که در مرحله اول بررسی صلاحیت های عمومی دانشگاه شاهد شرکت نموده اند، نیاز به حضور مجدد ندارند.

۲- مکان: ابتدای آزاد راه خلیج فارس، روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، دانشگاه شاهد، مجتمع آموزشی ایثار؛ وسیله ایاب و ذهاب از ایستگاه متروی حرم مطهر امام خمینی(ره ) به دانشگاه فراهم می باشد.

۳- مدارک مورد نیاز: اصل شناسنامه عکس دار به همراه یک قطعه کپی صفحه اول شناسنامه یا کارت ملی و یک قطعه عکس ۴*۳ (لطفاً خودکار آبی نیز به همراه داشته باشید).

۴- به استحضار کلیه معرفی شدگان محترم می رساند، ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران محترم (اعم از معرفی شدگان و همراهان آنان) با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه، صرفا با حجاب برتر (چادر) امکان پذیر می باشد.

۵- اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و قبولی تلقی نمی شود و از این نظر هیچ گونه حقی را برای داوطلب ایجاد نمی نماید. همچنین عدم حضور در این مرحله از بررسی، به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی می گردد و متعاقبا هیچ اقدامی در این رابطه امکانپذیر نخواهد بود.

۶- تمامی معرفی شدگان محترم لازم است راس ساعت تعیین شده، در برنامه حضور یابند. ضمنا با توجه به اینکه زمان بررسی برای هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از هنگام حضور در دانشگاه و شروع بررسی ها بعضا تا ۴ ساعت ادامه می یابد، خواهشمند است برنامه ریزی لازم را در این خصوص به انجام رسانید.

۷- به منظور تکمیل فرم اطلاعات مورد درخواست دانشگاه، لازم است نام، نشانی دقیق و تلفن تماس سه نفر از معرفین خود (از محل کار، تحصیل و سکونت) که حتی الامکان خویشاوند نباشند و همچنین تلفن و نشانی دقیق محل تحصیل، محل کار و سکونت حداقل پنج سال اخیر خود را به همراه داشته باشید.



آدرس دانشگاه شاهد: تهران، بزرگراه خلیج فارس - ( تهران - قم ) ، رو به روی حرم مطهر امام خمینی (ره)، دانشگاه شاهد

:مسیرهای منتهی به دانشگاه شاهد

۱) از طریق متروی تهران: مراجعین محترم می توانند پس از مراجعه به خط ۱ مترو در ایستگاه حرم مطهر امام خمینی(ره) پیاده شده و از سرویس های اختصاصی دانشگاه شاهد مستقر در این ایستگاه استفاده نمایند.
۲) از طریق وسایل شخصی: مراجعین محترم با استفاده از وسایل شخصی از طریق کروکی های ذیل می توانند به دانشگاه شاهد مراجعه نمایند. (لازم به ذکر است که ورود و خروج تنها از درب شماره ۳ دانشگاه امکان پذیر است).

مسیر شماره ۱


مسیر شماره ۲



مخاطبین محترم می توانید اخبار دانشگاه شاهد را در پیام رسان سروش دنبال نمایید​​​.

​​