مقالات دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده، دوره ۶، شماره ۱ منتشر شد
مجموعه مقالات
دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده، دوره ۶، شماره ۱
که در سال ۱۳۹۸ منتشر شده بود با تعداد ۱۷ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.
دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
(Consumer Behavior Studies) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط دانشگاه کردستان به صورت دوفصلی به زبان فارسی،انگلیسی از سال ۱۳۹۲ در کردستان،سنندج منتشر می شود.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۶، شماره ۱ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی
۲.
تاثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وب سایت یکتا کتاب)
۳.
بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک
۴.
مطالعه مردم نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی)
۵.
تبیین مدل رفتار خرید مصرف کننده در انتخاب محصولات لذت بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف)
۶.
تاثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری
۷.
ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین
۸.
استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره های استخراجی زالتمن(زیمت)
۹.
نگاشت نقشه ذهنی مصرف کنندگان نسبت به کالای ایرانی
۱۰.
برندسازی جهت خلق ارزش مصرف کننده در نظام بانکی کشور
۱۱.
پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان
۱۲.
طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی
۱۳.
تحلیل محتوای پژوهش های مدیریت فروش و رفتار مصرف کننده ورزشی در ایران
۱۴.
طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی
۱۵.
طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی)
۱۶.
مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بسته بندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف ؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت