عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام

بازدید معاون امورمجلس دانشگاه آزاد اسلامی از ستاد اسکان مهران

معاون امور مجلس  دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در شهر مهران دروازه ورود به عتبات عالیات از ستاد اسکان ، پارکینگ و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی مهران بازدید کرد.

در این بازدید که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز حضور داشت ، مهندس احمد حیدری ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی مهران گفت: مبنای کار در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام  عشق به حسین و خادمی زوار است و این افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی ایلام  از رئیس آن گرفته تا دانشجویان است.

وی تصریح کرد هر جا شور حسینی و عشق حسینی باشد و مبنای کار حسینی و کارامدی باشد حتما  نیروی  جهادی در آن حضور دارند.

وی  بیان کرد عشق حسینی و کار جهادی یعنی اینکه ساعت ۲ بامداد همه عوامل دانشگاه آزاد ایلام خادم امام حسین باشند و  پارکینگ دانشگاه ،  اسکان موقت و مکانی که در آن زوار بزرگوار احساس امنیت می کنند آماده پذیرایی باشد و این از برکت تفکر جهادی و انقلابی این مجموعه است.

وی تصریح کرد: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیرویی جهادی و پیگیر است و باید قدردان زحمات این نیروها باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: امروز به برکت امام حسین و اربعین حسینی شهر مرزی مهران روزانه پذیرای  بیش از ۱۰۰ هزار زائر حسینی است و دانشگاه آزاد اسلامی هم با تمام توان در خدمت مردم و به ویژه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی گفت: علاوه بر راه اندازی ایستگاه صلواتی در ایلام، مهران و دهلران ، همه ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت زوار حسینی است و در این راستا اسکان موقت و پارکینگ نیز پیش بینی شده است.

وی بیان کرد با توجه به استقبال خوب جامعه دانشگاه آزاد اسلامی ، کلاس های درس واحد مهران به اسکان موقت برای رفاه زوار تبدیل شده است.