عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

بازدید سر زده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم از فضای عمرانی،آموزشی و دانشجویی دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم در بازدید سرزده از قسمت های متعدد فضای عمرانی،آموزشی و دانشجویی مجتمع دانشگاهی پردیسان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم،سیف اله فضل الهی رئیس دانشگاهی آزاد اسلامی قم صبح امروز به صورت سرزده از فرآیند اجرای پروژه های عمرانی و توسعه فضای سبز محوطه  مجتمع دانشگاهی پردیسان بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی و برای تسریع در فرآیند کار دستورات لازم را صادر کردند.

همچنین در فرآیند بازدید از بهسازی فضای عمرانی دانشگاه از نزدیک با نیرو های خدماتی دانشگاه آزاد اسلامی قم که به صورت فعال در بخش توسعه و بهسازی محوطه مجتمع دانشگاهی پردیسان تلاش می کنند دیدار و از زحمات و پشتکار کادر خدماتی این واحد دانشگاهی تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه فرآیند بازدید سرزده خود از فضای اداری و بویژه سلف سرویس دانشجویی از نزدیک با فرآیند خدمت رسانی در بخش خدمات دانشجویی  سلف دانشجویی بازدید و ضمن تقدیر از زحمات نیرو های خدماتی سلف سرویس بر ارتقاء کیفیت غذای دانشجویی و خدمت رسانی به دانشجویان تاکید کرد.

همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم ضمن بازدید از فضای اداری مجتمع دانشگاهی پردیسان از نزدیک از فرآیند خدمت رسانی به دانشجویان و تکریم ارباب رجوع بازدید نمود.

گفتنی است دربازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم از فضای محوطه  و پارکینگ دانشجویی  مجتمع دانشگاهی پردیسان،سید مرتضی موسوی بازرس ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم نیز دکتر سیف اله فضل الهی را همراهی کردند.

عکس و خبر:حسین غمخوار سرایدشتی