عمومی | دانشگاه شاهد

بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال ۹۸

به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه، برنامه بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد (گروه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) و دکتری تخصصی دستیاری دندانپزشکی سال ۱۳۹۸ دانشگاه شاهد اعلام شد.


گروه ساعت دقیق مراجعه روز و تاریخ مراجعه
خانم ها و آقایان ۱۴
یکشنبه
۱۳۹۸ /۷/۲۸

نکات مهم:
۱ آن دسته از داوطلبانی که در مرحله اول بررسی صلاحیت های عمومی دانشگاه شاهد شرکت نموده اند، نیاز به حضور مجدد ندارند.

۲- مکان: ابتدای آزاد راه خلیج فارس، روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، دانشگاه شاهد، مجتمع آموزشی ایثار؛ وسیله ایاب و ذهاب از ایستگاه متروی حرم مطهر امام خمینی(ره ) به دانشگاه فراهم می باشد.

۳- مدارک مورد نیاز: اصل شناسنامه عکس دار به همراه یک قطعه کپی صفحه اول شناسنامه یا کارت ملی و یک قطعه عکس ۴*۳ (لطفاً خودکار آبی نیز به همراه داشته باشید).

۴- به استحضار کلیه معرفی شدگان محترم می رساند، ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران محترم (اعم از معرفی شدگان و همراهان آنان) با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه، صرفا با حجاب برتر (چادر) امکان پذیر می باشد.

۵- اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و قبولی تلقی نمی شود و از این نظر هیچ گونه حقی را برای داوطلب ایجاد نمی نماید. همچنین عدم حضور در این مرحله از بررسی، به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی می گردد و متعاقبا هیچ اقدامی در این رابطه امکانپذیر نخواهد بود.

۶- تمامی معرفی شدگان محترم لازم است راس ساعت تعیین شده، در برنامه حضور یابند. ضمنا با توجه به اینکه زمان بررسی برای هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از هنگام حضور در دانشگاه و شروع بررسی ها بعضا تا ۴ ساعت ادامه می یابد، خواهشمند است برنامه ریزی لازم را در این خصوص به انجام رسانید.

۷- به منظور تکمیل فرم اطلاعات مورد درخواست دانشگاه، لازم است نام، نشانی دقیق و تلفن تماس سه نفر از معرفین خود (از محل کار، تحصیل و سکونت) که حتی الامکان خویشاوند نباشند و همچنین تلفن و نشانی دقیق محل تحصیل، محل کار و سکونت حداقل پنج سال اخیر خود را به همراه داشته باشید.



آدرس دانشگاه شاهد: تهران، بزرگراه خلیج فارس - ( تهران - قم ) ، رو به روی حرم مطهر امام خمینی (ره)، دانشگاه شاهد

:مسیرهای منتهی به دانشگاه شاهد

۱) از طریق متروی تهران: مراجعین محترم می توانند پس از مراجعه به خط ۱ مترو در ایستگاه حرم مطهر امام خمینی(ره) پیاده شده و از سرویس های اختصاصی دانشگاه شاهد مستقر در این ایستگاه استفاده نمایند.
۲) از طریق وسایل شخصی: مراجعین محترم با استفاده از وسایل شخصی از طریق کروکی های ذیل می توانند به دانشگاه شاهد مراجعه نمایند. (لازم به ذکر است که ورود و خروج تنها از درب شماره ۳ دانشگاه امکان پذیر است).

مسیر شماره ۱


مسیر شماره ۲



مخاطبین محترم می توانید اخبار دانشگاه شاهد را در پیام رسان سروش دنبال نمایید​​​.

​​