عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برنامه آموزشی هفته جهانی غذا در مهد مرکز آموزش و نگهداری تکه ای از بهشت

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، در دومین روز از هفته جهانی غذا دکتر ابوالفضل نجاریان مسئول روابط عمومی و مشاور اجرایی و کارشناسان معاونت غذا و دارو به‌منظور آموزش با هدف شعار هفته جهانی غذا با عنوان اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقا سلامت، روز یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸ در محل مهد مرکز آموزش و نگهداری تکه ای از بهشت زیر نظر دستهای مهربانی واقع در منطقه پنج حضور یافتند.
در این مراسم دکتر نجاریان ضمن تبریک هفته جهانی غذا و تشکر از متولیان بنیاد نیکوکاری و مسئولین مرکز آموزش و نگهداری تکه ای از بهشت در خصوص رسالت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد اهمیت فرهنگ سازی در کودکان و ارتقا دانش و سلامت مربیان مهدهای کودک با محوریت غذای سالم مطالبی را بیان کرد.
در ادامه مهندس بیتا نافعی کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به ارائه مطالبی در خصوص بشقاب غذایی، توصیف مواد غذایی لازم برای رشد و سلامت کودکان از جمله آشنایی با گروه های نان و غلات، میوه جات، سبزیجات، لبنیات، گوشت ها و انتخاب تنقلات و نوشیدنی های سالم پرداخت.
در پایان با اهدا جوایز و کیک  از این کودکان و نونهالان پذیرایی شد.
همچنین مرکز آموزش و نگهداری تکه ای از بهشت زیر نظر دستهای مهربانی محل نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بوده که تحت حمایت بنیاد نیکوکاری و خیرین مدیریت می شود.
خبرنگار: سمیه رنجبر
عکاس: مرتضی ابراهیمی