عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

بازدید معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد مرودشت


معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از واحد مرودشت این دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرودشت، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، اسدالله متاجی مدیرکل آموزش و گسترش دانشگاه آزاد اسلامی و محمد اسدپور معاون همکارهای صنعتی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در جریان سفر و بازدید از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، عصر روز گذشته با حضور در واحد مرودشت از بخش‌های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید کردند.

علمائی و هیئت همراه که به‌منظور بررسی توانمندی‌ها و مسائل و مشکلات واحد‌های دانشگاهی استان فارس و بالابردن سطح کیفی و کمی آموزش و ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی به این استان سفر کرده‌اند با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت از فضا و امکانات رفاهی و تفریحی مجتمع امام رضا(ع)، ساختمان‌های آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و قسمت‌های مختلف این دانشگاه بازدید و در جریان این بازدید با دانشجویان و استادان نیز از نزدیک گفتگو کردند.

در این بازدید که علمائی و هیئت همراه را محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، سیدابراهیم حسینی رئیس واحد مرودشت و معاونان وی همراهی می‌کردند، بازدیدی از نمایشگاه آثار و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا نیز انجام شد.