عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

بازدید رئیس سازمان منطقه آزاد کیش از دانشگاه علم و صنعت ایران

بازدید رئیس سازمان منطقه آزاد کیش از دانشگاه علم و صنعت ایران

دکتر مظفری رئیس سازمان منطقه آزاد کیش و هیات همراه روز شنبه ۲۰ مهر ماه ضمن مذاکره با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علم و صنعت ایران، از این دانشگاه بازدید کردند.
در ابتدای جلسه مشترک دو طرف، دکتر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت ایران اسناد برگزاری اولین همایش شهر الکترونیکی کیش در سال ۱۳۸۰ را به دکتر مظفری رئیس سازمان منطقه آزاد کیش تقدیم کرد و از سوابق طولانی فعالیت دانشگاه علم و صنعت ایران در این حوزه سخن گفت.
در ادامه دکتر ذاکری رئیس دانشگاه نکاتی را در ارتباط با تسهیل استقرار مجموعه های فناوری مختلف دانشگاه علم و صنعت ایران در کیش، نحوه عملیاتی شدن تفاهم نامه های منعقد شده در هفته گذشته و سال های قبل، برنامه ریزی برای مذاکره و دیدار مجدد طی یک ماه آینده و زمینه سازی برای بهره مندی از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی و علمی گسترده دانشگاه علم و صنعت در جزیره کیش بیان کرد.
سپس دکتر مظفری رئیس سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن استقبال از عملیاتی شدن تفاهم نامه های دو طرف با هدف برطرف شدن نیازهای کشور، کیش را بستری مناسب برای فعالیت های مشترک سازمان منطقه آزاد و دانشگاه علم و صنعت ایران دانست و گفت: توان و اراده دانشگاه برای ما یک فرصت است و برای اجرایی شدن پیشنهادات شما نهایت تلاش را خواهیم کرد. وی سپس پیشنهاداتی برای عملیاتی شدن تفاهم نامه منعقدشده و فعالیت گسترده تر شرکت های دانش بنیان دانشگاه علم و صعت ایران در جزیره کیش ارائه کرد.
در انتهای این جلسه دکتر عبدالعالی عضو هیات علمی دانشگاه و معاون حمایت و ترویج علم و فناوری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور پیشنهاداتی را برای اجرا به صورت آزمایشی در جزیره کیش با هدف ترویج علم و نوآوری در میان دانش آموزان، دانشجویان، نخبگان، اصحاب رسانه و غیره ارائه کرد که مورد استقبال رئیس سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت.
شرکت در مجلس ختم شهید سردار غلامی، برادر دکتر احمد غلامی عضو هیات علمی دانشگاه و بازدید از مرکز فناوری عصبی، آزمایشگاه مرجع و مرکز نیتروی دانشگاه از جمله دیگر برنامه های دکتر مظفری رئیس سازمان منطقه آزاد کیش و هیات همراه بود.

آلبوم تصاویر

http://Sapp.ir/iust_iran