عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی فسا منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر علی اصغر خالقی رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا، زهرا میرزازاده به عنوان " سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی فسا" منصوب گردید .

به گزارش وب دا؛ متن این ابلاغ به شرح ذیل می باشد:

سرکار خانم زهرا میرزازاده

با سلام و احترام

با توجه به سوابق ارزنده، تعهد و توانمندیهای سرکار و پیرو استعلام صورت گرفته ازدفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایاتوزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تائیدیه ایشان به شماره ۶۶۸۴ / ۹۸ / م مورخ ۱۳ / ۷ / ۹۸، سرکارعالی را بعنوان سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی فسا منصوب می نمایم.

امید است درظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و بکارگیری دانش، تجربه و توانایی های شخصی و دیگر همکاران محترم در راستای ارتقای ارائه خدمات، موفق و موید باشید و همه مدیران و همکاران عزیز نیز خود را مکلف به نهایت همکاری با جنابعالی می دانند .

لازم است برای پیشرفت امور، موارد ذیل نیز مورد مداقه قرار گیرد ؛

۱ : تکریم و حرمت همکاران و مردم در سرلوحه امور قرار گرفته و تلاش گردد که جایگاه، شان و منزلت مدیران و پرسنل مخدوش نشود .
۲ : اقتدار، جسارت و قاطعیت توام با رافت، لازمه و اقتضای جایگاه شماست و بخصوص توجه داشته باشید که بیت المال و حق الناس، حقی قابل اغماض نیست و در راستای احقاق حقوق حقه تلاش نمائید .
۳ : همکاری در شفافیت امور با مهربانی، سعه صدر و حوصله حاصل خواهد شد، در غنای این صفات نیکو تلاش نمائید .
۴ : سرعت و دقت در پاسخگویی به شکایات، مورد اهتمام جدی قرار گیرد، معطل ماندن طولانی مردم ، موجب ایجاد جو بی اعتمادی خواهد شد .

۵ : میز خدمت، فرصتی مناسب برای دسترسی مردم به مسئولین و کوتاه نمودن فرایند تحقق انتظار ارباب رجوع است، برای ارتقای آن بخصوص با فن آوریهای جدید، نهایت مساعی بعمل آید .
۶ : توجه ویژه به حقوق شهروندی و حفظ و صیانت از عزت و کرامت انسانی و تلاش برای ارتقای آن در دستورکار جدی قرار گیرد .

۷ : شفاف سازی رسالت سازمانی برای همه ادارات و سازمانهای مرتبط در سایه تعامل سازنده، برای دفاع از حقوق دانشگاه با هماهنگی و همراهی دیگر مدیران دانشگاه، در دستورکار قرار گیرد .
۸ : ارتباط تنگاتنگ و موثربادفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایاتوزارتو اجرای منویات و سیاست های کلی مد نظر ایشان، ملاک نظر قرار گیرد .

۹ : فراگیری قوانین و مقررات اداری و تسلط بر آنها بعنوان سلاح کاربردی در ماموریتهای محوله و ارائه گزارش ها خواهد بود ، در راستای فراگیری قوانین تلاش نمائید .

۱۰ : نظارت لحظه به لحظه بر سامانه ۱۹۰ و بررسی و رصد شکایات مردمی و واکنش به آن ها درکوتاهترین زمان ممکن، نشان از پیگیری و موجب جلب رضایت مردم خواهد شد .

۱۱ : حفظ شان، اسرار و آبروی مردم و جلوگیری از هرگونه درز اطلاعات شخصی پرسنل و مردم و اصرار برآن مورد توجه جدی باشد .

۱۲ : حفظ و صیانت از ارزشهای معنوی که خونبهای شهدای گرانقدر است همواره مورد توجه و مداقه باشد .

دکتر علی اصغر خالقی

رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا