عمومی | پژوهشکده بیمه

اولویت های پژوهشکده بیمه در زمینه انتشار کتاب اعلام شد

پژوهشکده بیمه، به منظور کمک به گسترش دانش بیمه‌ای در کشور، آمادگی دارد در انتشار کتب تالیفی و ترجمه‌ای پژوهشگران و محققان به ویژه با موضوعات زیر همکاری نماید.
روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعلام کرد: از کلیه اساتید، پژوهشگران، صاحبنظران و کارشناسان محترم، دعوت می‌شود تا نسخه کامل کتب تالیفی و ترجمه خود را جهت بررسی و انتشار به اداره کتابخانه، اسناد علمی و نشریات (nashr@irc.ac.ir) ارسال نمایند. نحوه مشارکت مالی پژوهشکده در هزینه های انتشار متناسب با ماهیت و کیفیت کتب پیشنهادی بررسی و تعیین می شود.
بر پایه این گزارش زمینه‌های تخصصی دارای اولویت پژوهشکده بیمه برای انتشار کتاب،حوزه‌های مرتبط با رشته‌های بیمه‌ای شامل آتش‌سوزی، اتومبیل، باربری، عمر و ...، ارزیابی ریسک، ارزیابی خسارت در رشته‌های بیمه‌ای، مهارت‌های فروش بیمه، فناوری‌های نوین بیمه‌ای (استارت‌آپ‌ها، اینشورتک، بلاک‌چین، اینترنت اشیاء، کلان داده‌ و ...)، حسابداری شرکت‌های بیمه و استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی(IFRS)، اقتصاد بیمه/ مالی، بازارهای مالی، راهکارهای افزایش ضریب نفوذ بیمه در ایران، قیمت‌گذاری محصولات بیمه‌ای، حاکمیت شرکتی در شرکت‌های بیمه‌ای، حقوق بیمه، علوم اکچوئرال، بیمه‌های اتکایی، ریاضیات مالی/ کاربردی، مطالعات تطبیقی در حوزه بیمه، داده‌کاوی در بیمه، مطالعات اجتماعی بیمه و آینده پژوهشی است.
این گزارش می‌افزاید متقاضیان برای ارسال طرحنامه‌های تالیف/ترجمه ابتدا به سامانه نشر به آدرس nashr@irc.ac.ir مراجعه و بعد از ایجاد حساب کاربردی اطلاعات طرح‌نامه تالیف/ترجمه کتاب (ارائه شده بر روی وب‌سایت پژوهشکده بیمه)، رزومه مولف/مترجم، فایل کامل اثر تالیفی/ترجمه و فهرست مندرجات کتاب را در سامانه بارگزاری نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت پژوهشکده بیمه به آدرس www.irc.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۲۰۹۲۲۶۵ تماس حاصل فرمائید.